تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802627496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاشانی: بنای ما حفظ خاکپور است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کاشانی: بنای ما حفظ خاکپور است




مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: عملکرد ما در مرحله مقدماتی مشخص شد و باید برنامه‌ریزی کنیم، چرا که کار سختی داریم.





کاپ: حبیب کاشانی در گفت‌وگو با رادیو ورزش درخصوص وضعیت قرارداد اعضای کادرفنی تیم امید اظهار داشت: پس از اینکه کار ما در مرحله مقدماتی به پایان رسید و صعود کردیم، قراردادهایی منعقد شد که به مبالغ آن انتقاداتی وارد شد. این مبالغ به این صورت بود که محمد خاکپور در ماه 15 میلیون تومان، مجید صالح 7.5 میلیون، امیر حاج‌قاسم به عنوان مربی بدنساز 2 میلیون دریافت کنند. این رقم‌ها منصفانه نبود و باید افرادی چون حاج‌قاسم از حقوق کارمندی خارج می‌شدند که در واقع این کار به نوعی بی‌احترامی به حاج‌قاسم بود.

وی افزود: با توجه به این مشکل، لیست قرارداد اصلاحی را به فدراسیون فوتبال فرستادیم که قرارداد چهار ماه اول کار مربیان تسویه شود. دوستان سپس گفتند قرارداد یک‌طرفه است و ایراداتی به آن گرفتند. درباره متن قرارداد قرار شد جلسات دیگری برگزار کنیم تا به قول مربیان ایرانی این مسئله یک طرفه نباشد. امیدوارم شأن مربی ایرانی حفظ شود و هیچ دخل و تصرفی در قرارداد ایجاد نشود و اینطور نباشد که قرارداد را خودشان بنویسند و هیچ دخل تصرفی نداشته باشیم و مانند ماشین فقط امضا کنیم. ما نماینده مربیان هستیم و هنوز قراردادی امضا نشده است.

مدیر تیم امید درباره برنامه‌های تیم امید عنوان کرد: عملکرد ما در مرحله مقدماتی مشخص شد و باید برنامه‌ریزی کنیم، چرا که کار سختی داریم. چندین جلسه متفاوت با سازمان لیگ و کمیته ملی المپیک داشتیم که بتوانیم کادر فنی را تقویت کنیم و هم برنامه‌های خودمان را با بزرگسالان هماهنگ کرده تا خدایی ناکرده ضربه نخوریم.

کاشانی ادامه داد: پس از خرداد بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود قرار می‌گیرند تا در فصل بدنسازی شرکت کنند. در تاریخ دوم شهریورماه که مصادف با فیفا دی است به چند تورنمنت از جمله تورنمنت چین دعوت شده‌ایم. ضمن اینکه کشور ایتالیا نیز از ما برای بازی دوستانه دعوت کرده است که احتمالاً این دیدار در آمریکا برگزار خواهد شد. البته این دعوت‌نامه‌ها نرسیده و همه شفاهی هستند.

وی با اشاره به شکست تیم امید مقابل عربستان در مرحله انتخابی گفت: هر شکستی بد است. بعد از باخت مقابل عربستان همه ناراحت بودند اما اگر امروز از این مرحله عبور نمی‌کردیم ما را به هیچ تورنمنتی دعوت نمی‌کردند. ما اردویی در خرداد خواهیم داشت و روز گذشته با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش برنامه‌های خود را ارائه داد، قرار شد که بتوانیم 15 خرداد راهی آنکارا شویم. البته ما آنجا قصد بازی دوستانه نداریم.

مدیر تیم امید در پاسخ به این سوال که "چرا با توجه به مشکلات سربازی بازیکنان امید، اردو را در داخل کشور برگزار نمی‌کنید؟" اظهار داشت: معمولاً اردوهای خود را در کیش برگزار می‌کردیم و محمد مایلی‌کهن نیز قرار بود منطقه‌ای به نام چمخاله را ببیند. بحث اردوی خارج از کشور ما به این دلیل است که می‌خواهیم متوجه شویم به هنگام خروج چه مشکلاتی وجود دارد تا بعدها به مشکل نخوریم. ضمن اینکه اگر می‌خواستیم به کیش برویم بحث هزینه‌ها نیز وجود داشت. به عنوان مثال اگر هزینه یک نفر در کیش 400 هزار تومان است، در ترکیه 240 هزار تومان خواهد بود. بنابراین ما مشکلات حاشیه‌ای در ترکیه نداریم و امیدواریم که نظام وظیفه و ارتش مانند همیشه به ما کمک کنند.

کاشانی در پاسخ به این سوال که "منظورتان از تقویت کادر فنی چیست؟" گفت: صحبت‌هایی که با علی کفاشیان و اعضای کمیته المپیک داشتیم، بنایمان حفظ سرمربی است اما محمد خاکپور این اختیار را دارد که دستیارانش را خودش انتخاب کند و کمیته فنی ما این اختیار را به او داده است.






تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن