تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802399266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه‌ها با تيزبيني، صداقت و تخصص خود وارد حوزه امنيت شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۸ق.ظ)
فرمانده نيروي انتظامي لرستان: رسانه‌ها با تيزبيني، صداقت و تخصص خود وارد حوزه امنيت شده‌اند موج - خرم‎آباد ـ فرمانده نيروي انتظامي لرستان گفت: رسانه‌ها همواره همه‌جانبه به حوزه کاري نيروي انتظامي توجه داشته‌اند و نواقص و اشکالات را به‌ موقع انتقال داده‌اند که برطرف شود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، محمد قنبري، فرمانده انتظامي استان لرستان، عصر سه‌شنبه، پنج خرداد، در بازديد از غرفه خبرگزاري‌هاي استان لرستان در هشتمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌هاي غرب کشور، گفت: شعار نيروي انتظامي در سال جديد اين است که نمي‌توان امنيت را با گفتن و در بوق و کرنا کردن اندازه‌گيري کرد.
وي با اشاره به اين‌که رسانه‌ها پل ارتباطي بين نيروي انتظامي و مردم و يکي از بازوهاي اصلي نيروي انتظامي در ايجاد امنيت هستند، عنوان کرد: برداشت مردم از امنيت براي ما قابل اندازه‌گيري و اتکا است.
قنبري، با اشاره به اين‌که رسانه‌ها با تيزبيني، صداقت و تخصص خود وارد حوزه امنيت شده‌اند، بيان کرد: رسانه‌ها همواره همه‌جانبه به حوزه کاري نيروي انتظامي توجه داشته‌اند و نواقص و اشکالات را به‌موقع انتقال داده‌اند که برطرف شود.
فرمانده انتظامي استان لرستان، مديري را موفق دانست که بتواند از ظرفيت رسانه‌ها در بهبود عملکرد خود استفاده کند.
وي با بيان اين‌ که لرستان در اين زمينه ظرفيت خوبي داشته که به کمک امنيت آمده است، اظهار کرد: يکي از دغدغه‌هاي موجود در استان، دغدغه رسانه‌اي براي امنيت مطلوب و سرمايه‌گذاري است که در اين حوزه ورود خوبي داشته‌ايم
قنبري با اشاره به اين‌که نيروي انتظامي پيگير حوزه صداقت پليس است، تصريح کرد: اعتقاد ما اين است که آن‌چه وجود دارد با صداقت با مردم درميان بگذاريم و صرفاً به عملکرد خود اتکا نکنيم، بلکه به نظر مردم نيز توجه کنيم.
فرمانده نيروي انتظامي استان لرستان، با اشاره به اين‌که عملکرد گروه‌هاي نيروي انتظامي به‌ صورت فصلي و از طريق گروه‌هاي متخصص بررسي مي‌شود، خاطرنشان کرد: نيروي انتظامي سامانه 197 را به اين منظور که فعاليت پليس در راستاي درخواست مردم باشد، فعال کرده است.
وي افزود: ما اقدامات پليس را باتوجه به نياز روز جامعه و به‌صورت فصلي برنامه‌ريزي مي‌کنيم و گاهي به‌صورت ماهانه و متناسب با جغرافياي محل ارتکاب جرم تاکتيک‌هاي نيروي انتظامي تغيير مي‌کند.
قنبري با بيان اين‌ که خدمات نيروي انتظامي بايد به‌صورت علمي و منطقي به مردم ارائه شود، گفت: ما در زمينه ايجاد امنيت از علم بهره کافي را گرفته‌ايم و درصدد هستيم که از حالت سنتي به حالت علمي گذر کنيم.
فرمانده انتظامي استان لرستان، با بيان اين‌که مرکز پايش تصويري در خرم‌آباد تثبيت شده است و در حال انجام مراحل اجرايي آن هستيم، همچنين در صدد راه‌اندازي چنين مرکزي در بروجرد هستيم، عنوان کرد: مرحله توسعه‌اي اين مرکز در آينده اجرايي مي‌شود همچنين در نظر داريم که از نرم‌افزارهاي هوشمند نيز در اين زمينه استفاده کنيم که در آينده نزديک احساس امنيت در بين مردم افزايش پيدا کند.
وي با اشاره به اين‌که نيروي انتظامي به‌صورت فصلي از مردم نظرخواهي انجام مي‌دهد، تصريح کرد: قبل از بازديد از هر مرکزي گروهي براي نظرسنجي فرستاده مي‌شود که ميزان رضايت‌مندي را اندازه‎گيري کند.
قنبري، با بيان اين‌که باحضور محسوس پليس در سطح جامعه مردم احساس امنيت مي‌کنند، عنوان کرد: اعتقاد ما اين است که جرم اتفاق مي‌افتد و مردم نيز حق دارند نسبت به اتفاقي که براي آن‌ها مي‌افتد ادعا کنند، ولي؛ اگر همين فرد احساس کند که در فعاليت و پيگيري پليس براي پيدا کردن مجرم کاستي صورت نگرفته معادل همان احساس امنيت است.
فرمانده نيروي انتظامي لرستان در رابطه با زماني‌که براي مطالعه اختصاص مي‌دهد، گفت: در روز دو ساعت از وقت خود را مطالعه مي‌کنم و نمونه تمام نشريات را رصد مي‌کنم، نشريات لرستان را در حوزه‌هاي مختلف نشريات تخصصي مي‌بينم به اين معني که اکثر نشريات استان با تخصص ورود پيدا مي‌کنند که باعث مي‌شود بتوان به‌صورت منصفانه آن‌ها را نقد کرد.
وي تأکيد کرد: همين که رسانه‌ها در مورد جرم‌هايي مانند آدم‌ربايي و قتل که امنيت استان را دچار اختلال مي‌کند اقدامات پليس را لحظه به لحظه گزارش مي‌دهند به جامعه و آرامش آن کمک مي‌کند.
قنبري با بيان اينکه گلايه ميان پليس و رسانه‌ها يک گلايه دو طرفه است، عنوان کرد: خطا در همه جا وجود دارد و نيروي انتظامي از اين امر مستثنا نيست، اما؛ اگر رسانه به کمک ما بيايد ما نيز استقبال مي‌کنيم که چند نفر به عنوان نماينده رسانه براي همکاري به ما معرفي شود تا در همه عمليات ما حضور داشته باشند.

فرمانده نيروي انتظامي لرستان با اشاره به اين‌ که اتاق فکر ما هنوز هم برپا است، گفت: جلسه بايد بهره داشته باشد نه تعداد آن‌ها فقط زياد باشد، ولي؛ متأسفانه در برخي قسمت‌ها ما به کميت توجه مي‌کنيم نه به کيفيت.
وي با بيان اين‌ که حوزه عمراني نيروي انتظامي طي يک يا دوهفته آينده مراسم کلنگ‌زني يکي از پروژه‌ها را انجام مي‌دهد، افزود: ساختمان‌هاي انتظامي ما ساختمان‌هاي فرسوده اي است که در طي دو سال گذشته در اين رابطه کارهاي فراواني انجام داده‌ايم ولي اعتبار لازم براي ساختمان‌هاي زيادي که مطالبه مردم بوده است را جذب کرده‌ايم.
قنبري بيان کرد: ساختمان ستاد انتظامي بروجرد، کلانتري جهان آباد بروجرد، کلانتري ناصرالدين دورود، پاسگاه افرينه، کلانتري در دورود و دو ايست بازرسي قشور و خومر را براي امسال در دست ساخت داريم که اعتبار همه جذب شده هماهنگي‌هاي لازم انجام شده و پيمانکار آنها مشخص شده است که کلنگ‌زني انجام شود.
فرمانده انتظامي لرستان، افزود: کلنگ‌زني پاسگاه شول‌آباد در چند ماه گذشته آغاز کرده و در حال ساخت است و نيز کلانتري نورآباد به بهره‌برداري رسيده است و ساختمان راهنمايي و رانندگي ازنا را در چند روز آينده به بهره‌برداري مي‌رسانيم.
وي، با اشاره به اين‌که تعدادي از پاسگاه‌هاي دور افتاده شهرستان‌هاي محروم مانند پل‌دختر و کوهدشت در دست بازسازي است، خاطرنشان کرد: معاونت اجتماعي نيز در هفته آينده و پليس فتا تا يک ماه آينده افتتاح مي‌شود، همچنين پليس آگاهي کوهدشت و مواد مخدر کوهدشت تا دو سه ماه آينده بازسازي مي‌شود.
قنبري با اشاره به اين‌که مسأله امنيت تفرج‌گاه ها نيازمند کمک رسانه است، عنوان کرد: بايد مقداري از هزينه‌هاي اين مکان‌ها، صرف امنيت آن شود چراکه ما نمي توانيم عملاً در آن مکان‌ها پاسگاه پليس داير کنيم ولي از زير سيطره ما خارج نيستند و ميراث فرهنگي و سازمان گردشگري بايد امکاناتي براي ما فراهم کنند که متأسفانه با ما همکاري نمي‌کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن