تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815632011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به دام انداختن RQ170 موضوع سریال تلویزیونی


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
به دام انداختن RQ170 موضوع سریال تلویزیونی
به دام انداختن RQ170 موضوع سریال تلویزیونی قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: قرار است که سریالی با موضوع فعالیت‌های ضدجاسوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به مقوله پهپاد و نشاندن این پهپاد و قصه های پیرامون آن می‌پردازد تولید شود.


به گزارش فرهنگ نیوز ، روح‌الله سهرابی قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: از دیگر آثار این انجمن با موضوعات غیرمرتبط با دفاع مقدس تولید سریال «کایدون» به کارگردانی مسعود آب‌پرور است که قرار است با موضوع امنیتی و ملی به تولید برسد.
وی افزود: «نفوذ» نام اولیه سریال مسعود آب‌پرور است که فیلمنامه اولیه را براساس آن نگارش کرد اما در ادامه به اسم «کایدون»‌ تغییر نام داد. این مجموعه قرار است که در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شود.
 
سهرابی درباره موضوع این سریال گفت: «کایدون» موضوع فعالیت‌های ضدجاسوسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به مقوله پهپاد و نشاندن این پهپاد و قصه های پیرامون آن می‌پردازد. این سریال یک «هوش سیاه» دیگر از مسعود آب‌پرور است که این کار تنها در موضوع آن متفاوت است. اگر تلویزیون برای ساخت این مجموعه همکاری کند با توجه به فیلمنامه جذاب آن، سربال مطلوب و تاثیرگذار دیگری را از مسعود آب پرور شاهد خواهیم بود.
 
سهرابی تصریح کرد: در حال حاضر فیلمنامه این سریال نگارش شده است و انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در حال رایزنی با رسانه ملی برای تایید فیلمنامه و جذب حمایت از آنهاست و هر زمانی‌ که مشارکت کننده آن مشخص شود تیم تولید آماده ست تا کار تولید را آغاز کند.


منبع: تسنیم


94/3/5 - 14:53 - 2015-5-26 14:53:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن