تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت سعی دارد با بهره‌گیری از امكانات مردمی، امور جامعه راساماندهی كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر كل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس: دولت سعی دارد با بهره‌گیری از امكانات مردمی، امور جامعه راساماندهی كند خبرگزاری پانا: مدیر كل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: دست‌یابی به یك جامعه قدرت‌مند تنها در سایه استفاده از تمام ظرفیت‌های مردمی و تقویت تشكل‌های مردم‌نهاد، امكان‌پذیر خواهد بود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد ساعت 11:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدعلی‌محمد موسوی با اشاره به تلاش‌های برنامه‌ریزی شده دولت برای ساماندهی و تقویت تشكل‌های مردم‌نهاد(سمن‌ها)، خاطرنشان كرد: این اقدام یكی از بسترها برای تحقق شعار سال مبنی بر دولت و ملت، همزبانی و همدلی است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مدیر كل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس گفت: ایجاد زمینه وحدت نظر و عمل در کشور تنها با همدلی و هم زبانی مردم و مسئولین میسر خواهد بود و با این همدلی و همزبانی است که می‌توان به جامعه‌ای پویا و توسعه یافته رسید. موسوی با تاكید بر اینكه ارتقا سطح مشاركت اجتماعی و به خصوص تشکیل و گسترش فعالیت سازمان‌های مردم نهاد، در هر كشوری، دست‌یابی به جامعه‌ای قدرت‌مند را تسهیل و تسریع كرده است، گفت: سازمان‌های غیردولتی از اجزای مهم جامعه مدنی هستند كه مسئولیت ارتباط میان مردم و دولت را بر عهده دارند و فعالیت‌های دولت همیشه از سوی این تشكل ها رصد می شود. مدیر كل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: سازمان‌های غیردولتی در كنار دولت، بازوان قدرتمندی برای احقاق حقوق مردم محسوب می‌شوند و تجربه‌های كشورهای مختلف نیز اثبات‌كننده چنین ادعایی است. موسوی در ادامه تصریح كرد: دیدگاه ما این است كه تعداد سمن‌های فعال در استان فارس با ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و امكانات استان متناسب نیست و اگر چه مردم استان در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری بسیار پررنگ و گسترده داشته‌اند ولی ارزیابی كنونی این است كه این نقش و حضور در قالب تشكیل سازمان های مردم نهاد آن گونه كه باید، تبلور نیافته است. وی یادآور شد: به حمدالله تعداد نیروهای متخصص استان و دغدغه‌های انسانی و اجتماعی آنها و از طرف دیگر رویكرد جدی دولت در جلب مشاركت مردمی، زمینه مناسبی برای حضور فعالانه آنان در كمك به دولت و جامعه فراهم كرده است. موسوی گفت: استانداری فارس و فرمانداری‌های شهرستان‌های استان برای پذیرش درخواست‌های تشكیل سمن در عرصه‌ها وموضوعات مختلف شامل حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، امور خیریه، زیست محیطی، میراث فرهنگی، بهداشت، امور زنان، آسیب‌های اجتماعی و دیگر موضوعات مرتبط، آماده همكاری است. وی با تاكید بر اینكه دولت سعی دارد با تعامل و بهره‌گیری از توان و امكانات مردمی، امور جامعه را ساماندهی كند،‌ گفت: با زمینه‌سازی انجام شده برای توسعه كمی و كیفی سمن‌ها، انتظار داریم در سال 94 استقبال از تشكیل سمن در استان افزایش یافته و شاهد حضور سازمان یافته مردم و نخبگان، خیراندیشان و متخصصان برای ادای تكالیف اجتماعی خود باشیم. موسوی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی portal2.moi.ir درخواست‌های خود را ارائه دهند.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن