تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرصه هنر، برکات وقف در جامعه را برای مردم ملموس می کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: سینما و تلویزیون؛ عرصه هنر، برکات وقف در جامعه را برای مردم ملموس می کند خبرگزاری پانا: مارال فرجادبازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: سینما و تلویزیون در نهادینه کردن فرهنگ وقف در بین مردم و ملموس کردن برکات آن در جامعه، نقش مهمی دارد
۱۳۹۴ سه شنبه ۵ خرداد ساعت 11:31

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مارال فرجاد، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر با اشاره به اهمیت وقف در جامعه، گفت: هدف اساسی و اصلی همه احکام و برنامه های دینی، از جمله وقف در اسلام، کمال ابدی است.

وی با اشاره به اینکه نقش اماکن مقدس و امامزادگان در هدایت مردم به سمت دین و مقابله با تهاجم فرهنگی درکشور، خیلی پررنگ است، اظهار کرد: مدیران عرصه هنر در همین راستا وظیفه سنگین و مهمی را بر دوش دارند زیرا مردم از اماکن و بقاع متبرکه تاثیرات خوبی می پذیرند.

فرجاد با بیان اینکه اگر متن هایی هنری نوشته شود، براساسی که آدم ها از اموال خود که در اختیار دارند، ببخشند و اقدام به وقف کنند، حتما نقش مهم سینما و تلویزیون را در نهادینه کردن این مهم حس خواهیم کرد، تصریح کرد: من اعتقاداتی دارم و از هر دستمزدم یک دهم را هزینه انسان هایی می کنم که در شرایط مالی خوبی نیستند و خیر و برکتش را هم دیده ام لذا موضوع وقف باید برای مردم ملموس شود که نقش هنر در اینجا محسوس می شود.

وی خودبین و بخیل نبودن را شرط اساسی برای تحقق وقف دانست و افزود: خیلی از افراد ثروتمند مال اندوزی می کنند و آخر نیز همه آن را در همین دنیا برای آیندگان خودشان بجای می گذارند که نتیجه اخروی هم در پی ندارد.

این بازیگر عرصه سینما،تلویزیون و تئاتر کشورمان با تاکید براینکه اگر نقشی در این رابطه به وی پیشنهاد شود با افتخار قبول و بازی خواهد کرد، تصریح کرد: نویسندگان و تهیه کنندگان باید به فکر تولید چنین محصولاتی باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن