تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815466388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروی دوچرخ !!!!!!!!!!!! + تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: خودروی دوچرخ !!!!!!!!!!!! + تصاویر
این وسیله نقلیه توانایی دستیابی به بیشینه سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت را دارد و در شش ثانیه سرعت خود را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت می رساند. اما نکته جالب توجه درباره C-۱ توانایی حفظ تعادل روی دو چرخ است.

 به گفته "دنی کیم"، بنیانگذار شرکت لیت موتور، وسیله نقلیه، آینده بخش حمل و نقل را شکل می دهد. این شرکت بهره‌وری و کارایی موتورسیکلت را با ایمنی و راحتی یک خودرو ترکیب کرده تا وسیله نقلیه شهری جالب توجه ای به نام C-1 را خلق کند. 
خودروی دوچرخ
این وسیله نقلیه توانایی دستیابی به بیشینه سرعت 160 کیلومتر در ساعت را دارد و در شش ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر در ساعت می رساند. اما نکته جالب توجه درباره C-1 توانایی حفظ تعادل روی دو چرخ است.سیستم پایداری ژیروسکوپی پتنت‌دار این وسیله نقلیه از یک جفت چرخ هرزگرد (فلای ویل) که بیش از 10 هزار دور در دقیقه چرخش می کنند، سود می برد و گشتاور 1300 پوندفوت را برای کنترل پایداری C-1 بکار می گیرد. بر همین اساس، این وسیله نقلیه قادر است در پیچ ها گردش کرده و از قدرت کافی برای سرپا شدن برخوردار باشد. این ژیروسکوپ گردان زیر صندلی نصب شده است. 
خودروی دوچرخ

با بکارگیری دو دیسک چرخان که در جهت عقربه های ساعت 5,000 تا 12,000 دور در دقیقه داخل C-1 گردش می کنند این وسیله قادر به حفظ تعادل خود است. یک ماژول کنترل پایداری رایانه ای شده برای کنترل ژیروسکوپ ها در شرایطی که به منظور حفظ تعادل در حال گردش هستند، آنها را کج و راست می کند.
خودروی دوچرخ
وسیله نقلیه C-1 دوستدار محیط زیست محسوب می شود زیرا نیروی خود را از موتوری الکتریکی دریافت می کند. بسته باتری 10.4 کیلوات ساعتی آن با یک بار شارژ کامل امکان طی مسافت 150 تا 200 مایل (241 تا 321 کیلومتر) را فراهم می کند. در شرایطی که C-1 از طراحی جمع و جوری سود می برد اما فضای کافی برای حمل یک سرنشین روی صندلی پشتی را نیز دارد و به واسط این سبک طراحی راننده قادر است حتی در مکان هایی که به طور معمول برای پارک موتورسیکت در نظر گرفته شده اند، توقف کند.منبع: عصر ایراناخبار مرتبط:خودرو عجیب سرکرده داعش+عکسخودروی عجیب الخلقه ایرانی! +عکستصادف عجیب خودرو با هواپیما در ایران+عکسعکس : سقوط عجیب یک خودرو درون کانالعکس : ماشین عروسی عجیب و غریب در ورامین!










دوشنبه 4 خرداد 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن