تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802523744




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدینی: اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: عابدینی: اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند
کد خبر: ۵۰۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ - 25 May 2015


نماینده شرکت استیل آذین گفت: متاسفانه با ندانم‌کاری‌هایی که در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت می‌گیرد اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند.


به گزارش تسنیم، امیر عابدینی در خصوص لغو مزایده چهارم واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: در این خصوص دو تحلیل وجود دارد. در تحلیل اول بحث به مجلس برمی‌گردد. موضعی که احمد توکلی گرفت موضع بسیار قاطعی بود که باعث وهن دولت و مجلس شد که نتوانند دو باشگاه را به خودروسازان واگذار کنند. تنها خریدار باشگاه استقلال یکی از دوخودروساز بود و قطعا باید استقلال را به آن خودروساز می‌دادند اما همین موضوع را هم مجلس برنمی‌تابد.
وی افزود: در واقع مجلس تاکید کرده خودروسازها باید کنار بروند و دولت نیز برای آنکه می‌خواهد مدیریت معنوی دو باشگاه را در اختیار داشته باشد حاضر نیست آنها را به بخش خصوصی واگذار کند.


نماینده شرکت استیل آذین عنوان کرد: ای کاش برنده مزایده پرسپولیس را اعلام می‌کردند؛ شاید این کار را نکردند چون می‌خواستند سایپا را با مبلغ پیشنهادی 290 میلیارد به عنوان برنده مزایده اعلام کنند و استیل آذین را با پیشنهاد 332 میلیاردتومانی کنار بگذارند. در واقع معنی این کار این است که آقایان به دنبال تشکیلات یا حزب درست کردن یا موارد اینچنینی هستند.
عابدینی گفت: شک نکنید اگر برنده مزایده اعلام می‌شد شرکت استیل آذین مزایده را می‌برد چون ما چهار سهامدار جدید معرفی کردیم که برخلاف قانون رفتند و فرم‌های حراست را پر کردند ضمن اینکه این شرکت بدهکار سیستم مالیاتی و بانکی نیست و سهام پسران هدایتی نیز به یک درصد تقلیل پیدا کرد. در واقع هر آنچه سازمان خصوصی سازی ایراد گرفت را برطرف کردیم. مطمئن باشید اگر این کارها را می‌خواستند در مورد خریداران دیگر هم بکنند همه به مشکل بر می‌خوردند. بنابراین در این بین تنها شرکتی که هیچ مشکلی نداشت و اقبال مردمی داشت استیل آذین ایرانیان بود.


وی تاکید کرد: بحث دومی که وجود دارد و پشت صحنه می‌بینم این است که در دهه‌های 60 و 70 می‌خواستند استقلال و پرسپولیس را نابود کنند و حالا می‌خواهند خدایی ناکرده از سال 1390 تا 1400 این کار را بکنند.


نماینده شرکت استیل‌آذین در خصوص اظهار نظر نجف نژاد مبنی بر اینکه در شرایط فعلی بهتر است دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای 3 تا 5 سال اجاره داده شوند، گفت: می خواهم یک بار برای همیشه جواب نجف نژاد را بدهم چون این اظهارنظر در واقع بازی کردن با افکار مردم است. مجلس در قالب بودجه 93 در تبصره 3 اعلام کرده باید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند اما سوال این است که چرا پس از برگزاری سه مزایده و قبل اینکه مزایده چهارم تعیین شود آقایان طرح دو فوریتی را تصویب نکردند؟
وی افزود: چه کسی می‌خواهد پاسخ این خلافی که صورت گرفته و افکار عمومی را بدین شکل تحت تاثیر قرار داده دهد؟ متاسفانه با این ندانم کاری‌هایی که در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت می‌گیرد اعتبار دولت را زیر سؤال می‌برند. آیا فکر می‌کنند مردم منتظرند آقایان هر لحظه هر تصمیمی که دلشان خواست بگیرند؟












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن