تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805568366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان مديريت و برنامه ريزي در کرمانشاه احيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۲ق.ظ)
سازمان مديريت و برنامه ريزي در کرمانشاه احيا شد موج - عصر روز يک شنبه طي مراسمي که در سالن شهداي دولت استانداري با حضور استاندار کرمانشاه، معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور و مديران ارشد استان برگزار شد، طهمورث الياسي به عنوان رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ در ابتداي اين مراسم استاندار کرمانشاه گفت: اميدواريم با احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي آسيب هايي که کشور از انحلال غيرکارشناسي اين مجموعه متحمل شد، ترميم شود.
ابراهيم رضايي بابادي که در مراسم معارفه رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان سخن مي گفت در ادامه افزود: احياي دوباره اين سازمان يکي از وعده هاي دولت تدبير و اميد بود که خوشبختانه محقق شد.
وي افزود: متأسفانه دولت نهم با يک تصميم ناپخته سازمان مديريت و برنامه ريزي که مغز متفکر کشور بود و مي بايست همه برنامه ها و افق هاي پيش روي کشور در آن طرح ريزي شود را منحل کرد که اينکار کشور را گرفتار بي برنامه گي ها و آسيب هاي بسياري کرد.
استاندار با اشاره به اينکه کرمانشاه جزو اولين استان هايي است که سازمان مديريت و برنامه ريزي در آن استقرار پيدا مي کند، اظهار کرد: اميدواريم با کمک اين مجموعه توانمند مشکلات موجود را رفع کنيم و شاهد رفع اين عقب ماندگي ها باشيم.
رضايي همچنين از زحمات آقاي ميرزايي، معاون برنامه ريزي و اشتغال، تقدير و تشکر کرد.
يک بازوي توانمند براي مديريت استان
در بخش ديگري از اين برنامه معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور گفت: سازمان مديريت و برنامه ريزي مي تواند يک بازوي توانمند براي مديريت ارشد استان باشد و با انجام کارهاي کارشناسانه به رفع مشکلات استان کرمانشاه کمک کند.
عليرضا صالح، انحلال سازمان مديريت و برنامه ريزي در دولت گذشته را يک اقدام غيرکارشناسي و غيرعقلاني خواند و گفت: اين سازمان تنها مجموعه اي بود که قانون تشکيل داشت و اگر قرار بر انحلال آن بود، مي بايست اين کار براساس قانون اتفاق مي افتاد؛ ولي فرآيند انحلال سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ها، يک فرايند کاملاً غيرقانوني بود و صدمات زيادي به کشور وارد کرد.
وي در ادامه عنوان کرد: دولت در کمترين زمان ممکن سازمان مديريت برنامه ريزي را تشکيل داد با اين اميد که با پا گرفتن اين نهاد شاهد تحولات خوبي در کشور باشيم.
معاون سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور با اشاره به ظرفيت هاي طبيعي و منابع انساني ارزشمند استان کرمانشاه گفت: اين استان از موقعيت جغرافيايي مناسبي نيز برخوردار است که بايد در برنامه ريزي ها مورد توجه قرا گيرد.

زاده زاگرس هستم و افتخار مي کنم خدمتگزار کرمانشاهيان باشم
در ادامه اين مراسم، رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت: من زاده زاگرس هستم و افتخار مي کنم که خدمتگزار مردم کرمانشاه باشم و اقدامات مفيدي را در چهارچوب اهداف و برنامه هاي استان انجام دهم.
طهمورث الياسي افزود: متأسفانه انحلال سازمان مديريت مشکلات زيادي را در روند توسعه کشور پديد آورد و با توجه به اين مشکلات بنا شد دوباره اين مجموعه با آن ساختار قبلي احياء شود تا به وظايف خود بپردازد و با پرداختن به مباحث کلان توسعه بتواند نقش خود را در راه پيشرفت کشور ايفا کند.
وي گفت: در اين مدت محورهاي توسعه و سند بالادستي استان را مطالعه کرده ام و شاهد تلاش هاي صورت گرفته در حوزه برنامه ريزي بوده ام. خوشبختانه کارهاي شايسته اي در حوزه سند پايه توسعه استان و چشم اندازهاي پيشِ رو انجام شده است.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان در ادامه خاطرنشان ساخت: البته اين مجموعه نيازمند بازنگري هايي است که در آينده صورت خواهد گرفت و در انجام اين کار از تمام پتانسيل هاي علمي استان استفاده خواهيم کرد.
الياسي افزود: برنامه بر بودجه مقدم است و کار بدون برنامه و مطالعه را نبايد انجام داد زيرا کشور هزينه هاي زيادي براي کارهاي غيرکارشناسي پرداخت کرده است.
شايان ذکر است آقايان علي اصغر ميرزايي و کيومرث محمدي، مديرکل برنامه ريزي و بودجه، گزارشي از عملکرد شوراي توسعه و برنامه ريزي استان را ارايه کردند.
در پايان مراسم استاندار کرمانشاه با اهداي لوح تقدير از خدمات علي اصغر ميرزايي تقدير و تشکر کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 264]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن