تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820273698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح مسکن اميد در کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۳ق.ظ)
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد اجراي طرح مسکن اميد در کشور موج - عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد گفت: تلاش خواهيم کرد تا پايان آذر امسال کل واحدهاي مسکن مهر باقي مانده صدرا با توجه به تعيين معين ويژه به پايان برسند.
به گزارش خبرگزاري موج، يداله رحماني، عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد، در حاشيه مراسم آغاز بهره‌برداري از هزار و 826 واحد مسکن مهر در شهر جديد صدرا گفت: طبق آخرين سرشماري تعداد واحدهاي مسکوني در کشور، بيش از تعداد کل خانوارها است.
وي افزود: پراکندگي مالکيت خانوارها در کشور موجب شده که حدود 200 يا 300 هزار خانوار فاقد مسکن باشند.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد تعداد واحدهاي مسکوني تعريف شده در شهرهاي جديد را 400 هزار واحد اعلام کرد که از اين ميزان تاکنون 145 هزار واحد تحويل داده شده و مابقي تا پايان سال جاري تحويل متقاضيان داده خواهد شد.
رحماني خاطرنشان کرد: بالغ بر دو ميليون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور تعريف شده بود که از اين ميزان يک ميليون و 300 هزار واحد ساخته و تحويل مردم داده شده و تلاش مي‌کنيم 900 هزار واحد باقي مانده را تا پايان امسال به بهره‌برداري برسانيم.
وي تصريح کرد: سياست وزارتخانه مبني بر اتمام پروژه‌هاي مسکن مهر در سراسر کشور تا پايان سال جاري خواهد بود، اما؛ طبيعي است پروژه‌هايي که در پرديس از تير و مرداد سال 91 آغاز شده کمي ديرتر تحويل داده شود.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد با اشاره به طرح مسکن اجتماعي تحت عنوان مسکن اميد، عنوان کرد: اين طرح براي خانواده‌هاي بي‌بضاعت تعريف شده که ممکن است نتوانند سهم آورده خود را تامين کنند.
رحماني اضافه کرد: اين طرح در مرحله اخذ مجوزهاي لازم قرار دارد و اميدواريم با تاييد جزئيات آن، امسال اجرايي شود.
وي در خصوص مسکن مهر شهر جديد صدرا نيز گفت: امروز يک هزار و 826 واحد مسکوني در اين شهر افتتاح شد که با 9 هزار و 640 واحدي که قبلا افتتاح شده بود از مجموع بيش از 23 هزار واحد مسکن مهر، حدود هشت هزار و 720 واحد ديگر باقي مانده است.
عضو هيأت مديره شرکت مادر تخصصي عمران شهرهاي جديد کشور در خصوص افزايش تسهيلات مسکن مهر بيان کرد: منابع مالي اين طرح يا از طريق آورده مردم يا تسهيلات بانکي بايد تامين شود که اگر تسهيلات بانکي از طرف دولت اختصاص داده نشود، بايد مردم آورده مورد نياز را تامين کنند.
رحماني افزود: اما؛ دولت با افزايش پنج ميليوني تسهيلات موجب شد تا فشار کمتري بر دوش مردم باشد.
وي در خصوص وضعيت قيمت مسکن در سال جاري نيز گفت: اميد است با تسهيلاتي که اخيرا در مراجع ذي‌ربط مصوب شده است شاهد رونق در بازار مسکن باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن