تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816488428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصلحی:عزت نظام خط قرمز رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: عزت انقلاب اسلامی یکی از خط وط قرمز رهبری در مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ است.

به گزارش تراز ،حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بخش بادرود نطنز با موضوع ' نشست نهضت روشنگری'، عزت و سربلندی نظام اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و اظهار داشت: اکنون انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را در دنیا پیدا کرده و به سمت آرمان های مد نظر امام راحل درحال حرکت است.

وی سه هدف اصلی امام راحل (ره) در راه مبارزه و نهضت انقلاب را بیداری اسلامی، ایجاد حکومت اسلامی در دنیای اسلام و فراهم سازی بسترهای ظهور امام زمان (عج) برشمرد و افزود: در این سیر تکاملی نظام اسلامی مشکلات زیادی وجود دارد، زیرا دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی هیچگاه آرام و قرار نداشته است.

مصلحی با بیان اینکه مذاکرات ۱+۵ به مسائل هسته ای محدود نمی شود، افزود: دشمن فتنه ای بزرگ را برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده و آن هم از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر شیوه عملکرد یهودی ها در کشورها توسط اتاق های فکر سرویس های اطلاعاتی برنامه ریزی می شود، گفت: آنان برای توقف بیداری اسلامی طراحی هایی را انجام داده و با انتشار مقاله هایی از جمله کینه آمریکایی باید از قلب ایرانیان پاک شود، برای تضعیف نظام برنامه ریزی کرده اند.

مصلحی با تاکید بر این که کشورهای اروپایی نقشی در مذاکرات ندارند، اظهار کرد: دستگاه اطلاعاتی باید حرکت دشمن را بررسی کرده و براساس حرکت های آنان طرح هایی را به تیم مذاکره کننده ارائه کند.

وی به الزامات مدیریت جهادی برای مقابله با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: اعتقاد محکم به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی، نهراسیدن از مشکلات و موانع، تکیه بر مردم و پرهیز از رویکرد جناحی و گروهی در اداره کشور موجب خواهد شد تا مسوولان بهتر بتوانند در مقابل طراحی های دشمن ایستادگی کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: دنیا در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی به بن بست رسیده که خروج از آن نیازمند آموزه های اسلامی است.

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: دشمن در طراحی فتنه ۸۸ دچار اشتباهات استراتژیک شد و دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نخواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم سالروز فتح خرمشهر در بخش بادرود نطنز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری همواره با فتنه ها مبارزه کرده و در آینده نیز مقابله خواهد کرد.

وی گفت: دشمن در موضوعات مختلف از جمله بحث انتخابات همواره در حال طراحی و توطئه علیه نظام انقلاب اسلامی ایران بوده و مسوولان و مردم نیز می بایست در مقابل این طراحی های دشمن، هوشیار و مراقب باشند.


منبع: ایرنا



دوشنبه 4 خرداد 1394 ساعت 08:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن