تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفته بدون پیروزی مازندرانی ها در لیگ دسته سوم فوتبال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هفته بدون پیروزی مازندرانی ها در لیگ دسته سوم فوتبال کشور ساری – ایرنا – هفته بیستم و یکم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با یک تساوی و سه شکست نمایندگان فوتبال مازندران و قطعی شدن سقوط دو تیم استان از جدول این رقابت ها به پایان رسید .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، بر اساس برنامه ریزی فدراسیون ،در پایان این رقابت ها دو تیم اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود می کنند، تیم های سوم تا ششم در این مرحله باقی می مانند و تیم های هفتم تا دوازدهم نیز فصل آینده را در مرحله اول این رقابت ها سپری خواهند کرد.
تیم های مازندرانی حاضر در این رقابت ها به دلیل کسب نتایج ضعیف ، در رده های پایین جدول رده بندی حضور دارند و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت ها ، سقوط تیم های هیات فوتبال بابل و دریای زیراب به مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم قطعی شده و تیم های شهدای ساری و شهید کریمی جویبار دارای بخت باقی ماندن در این مرحله هستند .
این دو تیم مازندرانی به کسب پیروزی در بازی های باقیمانده احتیاج فراوانی دارند اما نتایج ضعیف این تیم ها نشان می دهد آن ها کار سختی برای بقا در جدول این رقابت ها دارند .
در رقابت های این هفته ، فقط تیم شهید کریمی جویبار بود که در مصاف با تیم امید حسن آباد به تساوی و یک امتیاز رسید اما بقیه تیم های استان با شکست زمین مسابقه را ترک کردند .
در فومن تیم دریای بابل به مصاف تیم شهرداری فومن رفت و در پایان با نتیجه سنگین 4 بر صفر مقابل میهمان خود مغلوب شد و به خانه بازگشت .
در قائمشهر و ساری نیز هیأت فوتبال زیراب و شهدای ساری مقابل مهمانان خود رهپویان رضوانشهر و ایرانداد تهران به ترتیب با نتایج 1 بر 0 و 2 بر 0 بازی را واگذار کردند تا نمایندگان مازندران در این هفته بدون کسب پیروزی به کار خود پایان دهند .ک/3
7331/6097



03/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن