تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سئول میزبان مذاکرات سه جانبه علیه تهدید کره شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سئول میزبان مذاکرات سه جانبه علیه تهدید کره شمالی تهران - ایرنا - خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز شنبه در گزارشی اعلام کرد که سئول از روز سه شنبه میزبان مقاماتی از ژاپن و آمریکا است تا تهدیدهای جدید کره شمالی در منطقه را بررسی کنند.


این گزارش به نقل از وزارت خارجه کره جنوبی اعلام کرد که سئول هفته جاری میزبان هیأت های هسته ای از دو کشور ژاپن و آمریکا است تا بتوانند در یک مذاکره دو روزه راه های مهار قدرت هسته ای پیونگ یانگ را بررسی کنند.
این وزارتخانه در یک بیانیه مطبوعاتی با اعلام اینکه این مذاکره سه جانبه مقدمه مذاکرات شش جانبه بعدی است افزود: مذاکره کنندگان هسته ای ژاپن، کره جنوبی و آمریکا از روز سه شنبه در سئول گرد هم می آیند تا درباره راه های متقاعد کردن کره شمالی برای توقف آنچه که تلاش برای ساخت بمب هسته ای نامیده می شود، با یکدیگر مذاکره کنند.
مذاکرات شش جانبه خلع سلاح کره شمالی از سال 2008 به حال بلاتکلیف درآمده است و بیشتر بر انجام رایزنی های مشورتی برای بازدارندگی، اعمال فشار و گفت وگو با کره شمالی تاکید دارد تا به نوعی آن کشور را متقاعد سازند از فعالیت های هسته ای و موشکی خود دست بکشد.
یونهاپ از هوان چون کوک به عنوان نماینده ویژه امور امنیت کره شمالی در این مذاکرات نام برد و افزود: دولت پیونگ یانگ سال ها است که از بازگشت به میز مذاکرات شش جانبه سر باز می زند تا بتواند با خرید زمان فناوری های هسته ای و موشکی خود را بیشتر توسعه ببخشد.
آساق**1378**1565



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن