تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798762061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش: تیم ملی نه در دارد ونه پنجره ولی بازیکنان باکیفیت به آن دعوت می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کی روش: تیم ملی نه در دارد ونه پنجره ولی بازیکنان باکیفیت به آن دعوت می شوند تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تشبیه تیم ملی به کانال گفت: این تیم مانند خانه ای است که نه در دارد و نه پنجره و ورود به آن برای همگان آزاد است ولی بازیکنان باکیفیت و با شخصیت قوی به آن دعوت می شوند.


به گزارش ایرنا، کارلوس کی روش امروز (شنبه) بعد از پایان تمرینات تیم ملی فوتبال که در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه خطاب به خبرنگاران افزود: هر پرسشی دارید ، بپرسید.
وی درپاسخ به پرسشی در باره آینده تیم ملی گفت:آینده تیم ملی دردست ما نیست. این تیم شبیه یک خانه ای است که نه در دارد و نه پنجره ، ورود به آن هم برای همه آزاد است.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دعوت شدگان به اردوی تیم ملی باید دو فاکتور داشته باشند یکی این که کیفیت لازم از نظر فنی و شخصیتی را باید داشته باشند و مطلب دیگر این که بازیکنان هم در درون و هم بیرون زمین باید ثابت کنند که استحقاق حضور در تیم ملی را دارند.
وی اظهارداشت: اولین مینی اردویی را که پشت سرگذاشتیم برای این بود تا مشاهدات نزدیکی از عملکرد بازیکنان جوان داشته باشیم و وظیفه کادر فنی این بود که به بازیکنان فرصت دهد تا در درون زمین خود را ثابت کنند .
کی روش خاطرنشان کرد: در اردوی نهایی باید 23 تا 24 بازیکن را انتخاب کنیم تا این گروه از بازیکنان را در اختیار داشته باشم و با آنها کار کنم .امیدوارم که فدراسیون طبق قولی که به ما داده است حمایت های لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: اردوها و دیدارهای تدارکاتی بسیاری لازم داریم و اگر این بازیکنان در اختیار من باشند آینده درخشانی در جام جهانی پیش رو خواهیم داشت. متاسفانه برخی از بازیکنان در باشگاه های نفت تهران، پرسپولیس و ذوب آهن را نتوانستیم در اختیار داشته باشیم ولی عملکرد آنها را زیر نظر خواهم داشت.
وی در خصوص مشکلات تمرینی و زمین تیم ملی نیز گفت: وقتی شما بهترین بازیکنان ایران را جمع می کنید باید بهترین شرایط نیز برای آن ها فراهم شود و از صمیم قلب می خواهم مراتب تشکر خود را به مسوولان ورزشگاه شهید دستگردی و نیروی انتظامی اعلام کنم که این فرصت را برای انجام تمرینات تیم ملی به ما دادند.
وی ادامه داد: چهار سال پیش در بدو ورود به ایران نیز نظرم این بود که امکانات ورزشگاه دستگردی مناسب است و تا زمانی که فدراسیون فوتبال قصد داشته باشد آکادمی ملی فوتبال را بازسازی کند این ورزشگاه مکان خوبی برای تمرین تیم ملی خواهد بود.
وی در خصوص حضور مربیان لیگ برتر در تمرینات تیم ملی گفت: چهار سال است که در ایران هستم و درهای تیم ملی به روی همه مربیان، پیشکسوتان و دست اندرکاران فوتبال باز است اما مطلبی را باید شفاف بگویم که حتی یک بار نیز کسی در تمرینات تیم ملی حضور نداشت ، حال شاید می خواهند وقت را خودشان تعیین و در مورد حضور در تیم ملی تصمیم گیری کنند ولی اگر شخصی برخلاف صحبت های من مطلبی را مطرح کند بی پایه و کذب است.
وی ادامه داد : 90 درصد تمرینات تیم ملی صبح ها و بعدازظهرها برگزار می شود و کسانی که می گویند درهای تیم ملی بسته است شاید صبح ها دیر از خواب برمی خیزند و شاید کسانی که به تمرینات تیم ملی می آید شب ها و زمانی که ما خواب هستیم این کار را انجام می دهد.
وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر این که بازیکنان دو رگه ایرانی و یا بازیکنان ساکن خارج از کشور را به اردوی تیم ملی دعوت خواهد کرد یا خیر گفت: برای من این موضوع شفاف است . برای من اسم باشگاه، رنگ پوست و چشم بازیکنان مطرح نیست بلکه تنها استعداد بازیکنان مهم است و هر جا که لازم باشد برای انتخاب بازیکن خواهم رفت.
کی روش ادامه داد: وظیفه من به عنوان سرمربی این است که بدون در نظر گرفتن این که بازیکن برای کدام باشگاه بازی می کند، عملکرد او را بررسی کنم حال این بازیکنان در پرتغال می تواند باشد یا در ملوان.
کی روش در مورد دعوت نشدن محمد نوری و محمدرضا خلعتبری به تیم ملی گفت: همانطور که گفتم درهای تیم ملی برای همه باز است ولی برای من مهم است که بازیکنان کیفیت بالایی را ارایه کنند و از نظر فردی شخصیت قوی داشته باشند.
وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که جام جهانی برای ما سه هفته دیگر شروع می شود ولی در حقیقت مسابقات اصلی جام جهانی در سال 2018 است. در آن موقع باید بازیکنانی را داشته باشیم که در بالاترین سطح باشند و باید قدم به قدم بازیکنان را با بهترین شرایط آماده کنیم تا در سال 2018 آنان را در اختیار داشته باشیم.
وی یاداور شد که بازیکنان جوانی همچون علیرضا جهانبخش، سامان نریمان جهان، سردار آزمون و ترابی از بازیکنان جوانی هستند که باید نگاه دیگری به آنان شود و در سه سال آینده آنها به سن 22 تا 23 سال خواهند رسید و در بالاترین سطح آمادگی قرار خواهند داشت.بازیکنانی همچون پورعلی گنجی و وحید امیری بازیکنانی بودند که بدون هیچ تجربه ملی در جام ملت های آسیا حضور داشتند و امیدوارم قول هایی را مسوولین مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان برای برگزاری اردو و دیدارهای دوستانه داده اند ، اجرایی شود .
وی ادامه داد : بیش از 100 جلسه را برای همین منظور با علی کفاشیان رییس فدراسیون ، رضا حسنی خو مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان و سایر مسوولان برگزار کردیم و آنها قول هایی به من دادند که منتظرم این قول ها عملی شود.
وی همچنین در مورد جدایی نیکو مربی بدنسازی تیم ملی گفت: وی به دلیل شرایط خانوادگی و پاره وقت بودنش در تیم ملی از ما جدا شد چرا که از نظر مالی برای او میسر نبود ادامه دهد.
وی همچنین در مورد اردوی تیم ملی ترکیه نیز گفت: من سخت تلاش می کنم و کارها را به راحتی رها نمی کنم . تا سه هفته مانده به اردوی ترکیه برگزاری آن هنوز 50 - 50 است هم من و هم افشین پیروانی سخت تلاش می کنیم که اردوی ترکیه برگزار شود.در ایران همیشه یک پلان a و b است و مسایل همیشه در پلان a درست می شود ولی پلان b واقعیت هایی است که همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنیم.
وی در خصوص دعوت از بازیکنانی که سرباز هستند، گفت: من از سربازها هیچ وقت دعوت نمی کنم بلکه از فوتبالیست های ایرانی دعوت می کنم، بازیکنانی مانند بختیار رحمانی که سرمایه گذاری زیادی برای او شده است حضور او در جام جهانی تجربه گرانبهایی برای وی خواهد بود و اکنون زمان آن است که بهترین بهره برداری از او در تیم ملی انجام شود .
کی روش افزود : یک سری از بازیکنان نیز هستند که مشکل سربازی دارند و تلاش داریم تا با کمک افرادی دلسوز این مشکلات حل شود اما در عین حال هیچ شکی ندارم که همه شهروندان باید وظایف شان را نسبت به آب و خاک و کشورشان انجام دهند البته بعضی از بازیکنان نیز مشکلات مالیاتی دارند که باید به آنان زمان دهیم تا این گونه مشکلات نیز مرتفع شود.
وی در مورد انتخاب بازیکنان از باشگاه های مختلف گفت: من در انتخاب بازیکنان باشگاه ها را نشمرده ام و وظیفه سرمربی این نیست که بداند بازیکنان کجا بازی می کنند و به کجا می خواهند بروند، به یاد دارم یک بار بازیکنانی را از 9 باشگاه دعوت کردم که در فصل بعد همه آنها جذب دو باشگاه شدند اما به نظرم از بدو ورودم به ایران لیگ فوتبال بسیار پیشرفت کرده است و امسال بهترین لیگ را پشت سر گذاشتیم چرا که بازی ها تغییر زمان نداشت و بازیکنان جوان در تیم ها حضور داشتند و در روز آخر سه تیم برای قهرمانی می جنگیدند.
کی روش یادآور شد: چهار سال پیش در جلسه با سازمان لیگ پیشنهاد من این بود که دو تیم از لیگ برتر کم شود و امروز اگر بازیکنان جوانی را می بینیم این همان نتیجه آن تضمین است.
وی در خصوص بازیکنان تیم ملی که در تیم امید نیز حضور دارند ، گفت: از نظر من دیگر هیچ مشکلی در این زمینه نیست .چیزی که من می دانم این است که در 250 کشور تیم ملی بزرگسالان اولین اولویت آن کشور است و حال اگر ایران می خواهد متفاوت عمل کند ،تصمیم دیگری است و احتمال دارد که آن 250 کشور اشتباه می کنند و ایران درست عمل می کند اما من بازیکنانی را که استحقاق حضور در تیم ملی را داشته باشند، دعوت می کنم و اگر می خواهند 5 تا 6 بازیکن را بگیرند می توانند همه بازیکنان را از ما بگیرند اما من باز هم به کارم ادامه خواهم داد.
ورزشی**1067****9132**9250



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن