تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803304678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس فوتبال:دیدار مس کرمان و استقلال خوزستان بازی مرگ و زندگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کارشناس فوتبال:دیدار مس کرمان و استقلال خوزستان بازی مرگ و زندگی است کرمان - ایرنا - کارشناس فوتبال کرمان گفت: دیدارهای تیم مس کرمان و استقلال خوزستان در مرحله دوم پلی آف برای صعود به لیگ برتر، به دلیل حساسیت ویژه، حکم مرگ و زندگی را برای دو تیم دارد و در واقع بازی سیاست و مدیریت مربیان است.


محمدرضا عسگری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دیدارها، تنها بازی فنی و سیستماتیک مربیان محسوب نمی شود و به همین دلیل باید هر چه می توانند از حاشیه ها دوری کنند.
وی با اشاره به جو این دو بازی بیان کرد: باید مسوولان تیم و باشگاه مس کرمان تا می توانند آرامش روحی و روانی نسبی را در بین بازیکنان ایجاد کنند و از انتقال حساسیت به آنها بپرهیزند.
عسگری تصریح کرد: وقتی حساسیت ها زیاد باشد تمرکز کاهش پیدا می کند، ضریب اشتباهات افزایش می یابد و ممکن است این اشتباهات کار دست تیم بدهد.
مربی فوتبال استان کرمان خاطرنشان کرد: باید مدیریت این شرایط به گونه ای انجام شود تا حاشیه ای ایجاد نشود.
وی با بیان اینکه نتیجه این دیدارها قابل پیش بینی نیست، خاطرنشان کرد: از اکنون باید تدابیر امنیتی برای این دیدارها اندیشیده شود، تماشاچیان و بازیکنان از نظر روحی و روانی آماده باشند و صدا و سیما و مطبوعات نیز موضوع ایجاد آرامش بپردازند.
عسگری ادامه داد: به باشگاه مس کرمان پیشنهاد می دهم که در مدت برگزاری این دو دیدار از یک روانشناس خوب و متبحر در کنار تیم استفاده کند.
* استقلال خوزستان خوب گل می زند و خوب گل می خورد
وی در رابطه با حریف مس در این مرحله ادامه داد: تیم استقلال خوزستان لیگ برتری است، مربی جوانی دارد و در آخرین دیدار خود با نتیجه خوبی به پیروزی رسیده است.
عسگری اظهار کرد: با بررسی آمارها و نتایج تیم استقلال خوزستان متوجه می شویم که این تیم خوب گل می زند، در گل زدن مهارت خاصی دارد و البته گل هم خوب می خورد.
مربی فوتبال استان کرمان تصریح کرد: تیم مس باید در خط دفاع مراقب مهاجمان و گلزن های تیم استقلال خوزستان باشد و می تواند از فضای کناری و وسط تیم حریف که فضا باز است برای رسیدن به گل استفاده کند.
وی افزود: عبدالله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان سال ها در لیگ برتر کار کرده، تجربه نگه داشتن تیم در لیگ برتر را دارد و کار مس در این دیدارها بسیار سخت خواهد بود.
*رعایت چند فاکتور مهم از سوی مس کرمان
این کارشناس فوتبال در رابطه با اینکه تیم مس کرمان باید در این دو دیدار چند فاکتور مهم را رعایت کند، ادامه داد: حفظ آرامش خط دفاعی و مدیریت کردن خط دفاع و ندادن ضربات کرنر و شروع مجدد به بازیکنان استقلال خوزستان به دلیل استفاده خوب بازیکنان حریف از این فرصت ها، بایستی مد نظر باشد.
وی افزود: کادر فنی تیم مس کرمان بر انجام بازی ترکیبی از سوی بازیکنان تاکید داشته باشد و نباید به کار انفرادی روی آورده شود.
عسگری اظهار کرد: باید در این دیدارها جنگ روحی و روانی را کنار بگذاریم زیرا بازیکنان جوان استقلال خوزستان با به وجودآمدن این شرایط انگیزه بیشتری پیدا می کنند.
وی بیان کرد: بازیکنان تیم مس کرمان خسته هستند و چند مصدوم نیز در این تیم وجود دارد و نقش مطبوعات و رسانه ها در این شرایط برای روحیه بخشی بسیار تاثیرگذار است.
مربی فوتبال کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو بازی گذشته مس کرمان مقابل مس رفسنجان نیز بسیار سنگین بوده و انرژی ذخیره شده بازیکنان تخلیه شده است نیاز به ریکاوری در این زمان بسیار اهمیت دارد.
عسگری خاطرنشان کرد: بایستی آنالیز بازی های گذشته تیم استقلال خوزستان انجام شود و حداقل دو فیلم از بازی حریف را در فضایی آرام برای بازیکنان به نمایش بگذارند تا آنها نقاط ضعف و قوت را ببینند.
دیدار رفت پلی آف دسته اول فوتبال کشور بین تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان روز دوشنبه هفته جاری با میزبانی آبی پوشان خوزستانی و دیدار برگشت دو تیم نیز یکشنبه هفته آینده در کرمان برگزار می شود.
7443/1860



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن