تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804978498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در راه گرجستان/ ووشوکاران سیستان و بلوچستان به دنبال اسپانسر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: در راه گرجستان/ ووشوکاران سیستان و بلوچستان به دنبال اسپانسر زاهدان - ایرنا - ووشوکاران ساکن شهرستان خاش سیستان و بلوچستان برای اعزام به رقابتهای جهانی در گرجستان به دنبال اسپانسر و چشم انتظار مساعدت، پشتیبانی و حمایت مالی مسوولان استانی هستند.


عبدالحمید زرک زهی یکی از ورزشکاران و سرپرست تیم اعزامی به رقابتهای گرجستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تیم شش نفره ووشو در رقابتهای جهانی گرجستان در آینده ای نه چندان دور شرکت می کند، اما ورزشکاران ملی پوش ما برای تامین مخارج و هزینه های سفر با مشکلات مالی فراوانی رو به رو هستند.
وی اظهار داشت: برنامه عزیمت ما نیازمند 20 میلیون تومان اعتبار است که باید برای تامین مخارج هتل و غیره به فدراسیون بپردازیم.
زرک زهی گفت: بچه های ما در رقابتهای مختلف توانایی و استعداد های خود را بخوبی نشان داده اند و تاکنون برای کشور و استان مدال افتخار کسب کرده اند.
وی مهمترین مشکل تیم اعزامی ووشو به مقصد مسابقات جهانی گرجستان و سایر مسابقات استانی، کشوری، آسیایی و بین المللی را نبود اسپانسر مالی و نیز در اختیار نداشتن امکانات و تجهیزات برای تمرین و آماده سازی و نیز عدم توانایی شرکت در اردوهای آمادگی عنوان کرد و افزود: باوجود مشکلات و موانع پر شمار تیم های اعزامی ما در مسابقات مختلف نتایج موفقیت آمیزی را کسب کرده اند.
وی با قدردانی از تلاشها و حمایتهای فرمانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان خاش و برخی ادارات و نهادها در تامین بخشی از هزینه اعزام تیم ها در مسابقات مختلف بیان کرد: اگر در مباحث مالی و در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات لازم به تیم های ورزشی و قهرمانان ملی در این منطقه محروم اما پر استعداد کمک شود، ورزشکاران با استعداد و توانمند ما در رقابتهای مختلف برای کشور افتخار و عزت می آفرینند.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: رقابت های گرجستان رقابت جهانی نیست بلکه تورنمنت است.
عباس شیبک ادامه داد: این ورزشکاران در قالب تیم ملی به رقابت ها نمی روند بلکه درقالب سبک حضور خواهند داشت.
وی تصریح کرد: سبک های ورزشی به صورت ان جی او هستند که تمام هزینه حضور در رقابت ها بر عهده خودشان است و تامین هزینه حضور این ورزشکاران هیچ ربطی به اداره کل ورزش و فدراسیون ندارد.
وی گفت: در زمان شرکت هر یک از ورزشکاران در رقابت های سبکی، اداره کل ورزش و جوانان به آنها متذکر می شود که تمام هزینه ها برعهده خود آنان است.
وی افزود: این افراد با توجه به اعلام فدراسیون یا اداره کل ورزش و جوانان باید برای حضور در رقابت ها یا اسپانسر تدارک ببینند یا خود همه هزینه ها را تامین کنند زیرا فدراسیون هیچ گونه دخل و تصرفی در زمینه اعزام این افراد ندارد و به عنوان تیم ملی محسوب نمی شوند.
وی با بیان اینکه همانند این سبک 15 سبک دیگر وجود دارد گفت: تنها اقدامی که فدراسیون یا اداره کل ورزش و جوانان برای حضور این افراد در رقابت های مختلف می کنند، اقدامات هماهنگی و نامه نگاری ها است و برای اعزام ها نمی تواند کاری کند زیرا در این زمینه از اعتبار برخوردار نیست.
7310 / 7316 / 6081






01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن