تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819606282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نياز ميليون ها يمني به کمک فوري بهداشتي و غذايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۴۴ب.ظ)
نياز ميليون ها يمني به کمک فوري بهداشتي و غذايي موج - هيات پزشکي بين المللي مستقر در يمن نسبت به وقوع بحران انساني در اين کشور هشدار داد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، هيات پزشکي بين المللي مستقر در يمن هشدار داد که 12 ميليون شهروند يمني نياز به کمک هاي فوري بهداشتي و درماني دارند.
بر اساس اين گزارش، هيات پزشکي بين المللي مستقر در يمن نسبت به وقوع بحران انساني در اين کشور هشدار داد.
جنگ در يمن در استان هاي جنوب وارد سومين ماه شده و تنها چيزي که در وصف آن مي توان گفت، فاجعه بار و غم انگيز است.
اوضاع انساني و کمبودهاي غذايي و دارويي در اين کشور به شدت بحراني شده و سخنگوي هيات پزشکي بين المللي نسبت به اتمام ذخاير انبارهاي غذايي در اين کشور هشدار داده و اعلام کرد که 12 ميليون شهروند يمني نياز به کمک هاي غذايي و دارويي فوري دارند.
هيات پزشکي بين المللي در يمن تاکيد کرد که اين کشور علاوه بر روغن هاي گياهي، غلات و گوشت هر ماه به بيش از 100 هزار تن حبوبات نياز دارد.
کشور يمن از ششم فروردين سال جاري (26 مارس) در معرض حملات هوايي و بمباران هواپيماهاي ائتلاف 9 کشور عربي به سرکردگي عربستان قرار دارد. در حملات هوايي عليه مردم بي دفاع يمن تاکنون بيش از دو هزار نفر کشته و بيش از شش هزار يمني ديگر مجروح شده اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن