تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه دار هنگام افطار مستجاب مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش ميانگين نمرات آزمون پذيرش دستياري نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۶ب.ظ)
مرکز سنجش آموزش پزشکي: افزايش ميانگين نمرات آزمون پذيرش دستياري نسبت به سال گذشته موج - مرکز سنجش آموزش پزشکي وزارت بهداشت با صدور اطلاعيه‌اي اعلام کرد: در آزمون دستياري دوره چهل و دوم که با رعايت اصول و موازين در صحت و سلامت کامل برگزار شده است، ميانگين نمرات آزمون پذيرش دستياري نسبت به سال گذشته افزايش داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرکز سنجش وزارت بهداشت ضمن تبريک اعياد شعبانيه و آرزوي توفيق الهي براي کليه شرکت‌کنندگان در آزمون دستياري دوره چهل و دوم در تشريح چگونگي برگزاري آزمون پذيرش دستيار تخصصي دوره چهل و دوم موارد زير را اعلام کرده است:
1) تمام مراحل آزمون پذيرش دستيار دوره چهل و دوم در طراحي، انتخاب، تايپ و تکثير سوالات در موعد مقرر با کمال دقت و صحت و تحت نظارت دقيق ستاد مرکزي وزارت بهداشت انجام و در دانشگاه‌هاي علوم پزشکي، به سلامت برگزار شده و هيچ‌گونه خطايي در هيچ‌يک از مراحل برگزاري آزمون رخ نداده است.
2) با مقايسه بين نمرات آزمون پذيرش دستيار دوره چهل و يکم و چهل و دوم مشخص شد، ميانگين نمرات سال گذشته 173 و ميانه نمرات 157 و ميانگين نمرات سال جاري 205 و ميانه نمرات 188 است، اين تفاوت‌ها نمايانگر اين است که در کل، سوالات سال جاري، ساده‌تر از سوالات سال گذشته بوده است، طبيعي است داوطلبي با نمره يکسان در اين دو سال، رتبه‌هاي متفاوتي داشته باشد.
3) علت تأخير در اعلام کليد نهايي، بررسي اعتراضات واصله به سوالات بوده که به صورت دقيق و موشکافانه توسط کميته‌هاي مختلف علمي دبيرخانه شوراي آموزش پزشکي و تخصصي صورت گرفت تا حقي از داوطلبي ضايع نگردد و خوشبختانه از دويست سوال آزمون، تنها دو سوال حذف و يک سوال، دوگزينه‌اي اعلام شد.
در پايان اين اطلاعيه تاکيد شده است؛ مراحل بعدي اين آزمون طبق زمان‌بندي اعلام شده در حال اجرا است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن