تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709070




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاري: حمايت نمايندگان از تيم مذاکره‌کننده موجب آرامش فضاي رواني جامعه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: انصاري: حمايت نمايندگان از تيم مذاکره‌کننده موجب آرامش فضاي رواني جامعه مي‌شود
معاون پارلماني رئيس‌جمهور با تأکيد بر اينکه فضاي عمومي مجلس نشان از اقناع نمايندگان از پاسخ‌هاي ظريف و عراقچي در جلسه غيرعلني دارد، گفت: با توجه به اين‌که در روزهاي اخير نوعي جنگ رواني عليه تيم مذاکره کننده اتفاق افتاده است حمايت نمايندگان مي‌تواند موضع مذاکره کنندگان را تقويت کند.
به گزارش نامه نیوز، حجت الاسلام والمسلمين مجيد انصاري با مفيد خواندن جلسه غيرعلني امروز مجلس با حضور وزير امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد تيم هسته‌اي کشورمان براي توضيح در خصوص آخرين تحولات مذاکرات هسته‌اي، گفت: بنده در جلسه امروز نبودم ولي از همکاران و نمايندگان محترم که پرسيدم ارزيابي‌شان مثبت بود.

وي افزود: اصولاً فضا براي مطالب در جلسات اينگونه که در فضاي غيررسانه‌اي و غيررسمي برگزار مي‌شود، مناسب‌تر است. چون ملاحظات کمتري در ارائه اطلاعات وجود دارد.

معاون پارلماني رئيس جمهور با بيان اين‌که چنين جلساتي در مجلس تاکنون مفيد بوده ‌است، گفت: اين جلسات فرصتي را ايجاد مي‌کند که وزراي ذيربط، اطلاعات لازم را به مجلس منتقل کنند و ديدگاه‌ها و دغدغه‌هاي نمايندگان نيز مطرح شود که در تعامل دولت و مجلس موثر است.

انصاري با اشاره به جلسه غيرعلني قبلي مجلس و وزير امور خارجه، گفت: در آن جلسه نيز آقاي ظريف در مجلس مطالب مربوط به مذاکرات را بيان کردند. جلسه‌اي که در روشنگري و پاسخ دادن به ابهامات و سوالات نمايندگان بسيار موثر بود. جلسه امروز نيز در همان راستا بود. ما توضيحات دکتر ظريف و دکتر عراقچي را مثبت ارزيابي مي‌کنيم.

وي گفت که از فضاي عمومي مجلس چنين برداشتي مي‌شود که از توضيحات ارائه شده اقناع شده‌اند و پاسخ‌هاي خوبي را دريافت کردند.

انصاري در مورد حواشي پايان جلسه غيرعلني يعني درگيري لفظي کوچک‌زاده و رسايي با ظريف، گفت: ممکن است هر جلسه حواشي داشته باشد اما بايد به متن پرداخت تا به حاشيه آن.

معاون پارلماني رئيس جمهور همچنين تأکيد کرد: در شرايط دشوار کنوني که تيم مذاکره کننده هسته‌اي با تمام توان کارشناسي و حقوقي سرگرم مذاکره با قدرت‌هاي جهاني براي استيفاي حقوق مردم ايران و رفع تحريم‌هاي ظالمانه است، انتظار مردم از مجلس همراهي بيشتر با دولت است.

به گفته وي، اقتضاي همدلي و همزباني، حمايت عملي جدي از اقدامات دولت تدبير و اميد در عرصه‌هاي مختلف به ويژه مذاکرات هسته‌اي است.
معاون پارلماني رئيس جمهور در پايان گفت: متأسفانه در روزهاي اخير فضاي تند رسانه‌اي به وجود آمده و برخي جريان هاي سياسي فشارهاي زيادي را بر مذاکره کنندگان کشورمان وارد کرده و نوعي جنگ رواني عليه آنها به راه انداخته‌اند. طبعاً در اين شرايط حمايت نمايندگان مي‌تواند به آرامش فضاي رواني جامعه و تقويت موضع مذاکره‌کنندگان در مقابل زياده‌خواهي‌هاي قدرت‌هاي جهاني منجر شود.


منبع: ایسنا


۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن