تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812892297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رمز موفقیت در برابر ابر قدرتها، دینداری، ولایتمداری و ایستادگی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی؛
رمز موفقیت در برابر ابر قدرتها، دینداری، ولایتمداری و ایستادگی است
رمز موفقیت در برابر ابر قدرتها، دینداری، ولایتمداری و ایستادگی است و ایمان به خدا موجب پیروزی ایران در برابر استکبار جهانی شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی عصر دیروز در مراسم گرامیداشت روز جانباز در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بازگو مردن وقایع کربلا و رشادت اهل بیت(ع) گفت: شخصیت حضرت عباس (ع) در اصل پاسداشت مردانگی، غیرت، ایثار و شهادت است. 


وی با اشاره به اینکه پرتو نور شهدا باعث حرکت دنیای اسلام شده است اضافه کرد: اگر پایداری،ایستادگی و استقامت شهدا نبود امروزه غزه در برابر اسرائیل به نماد اقتدار ملت عرب تبدیل نمی شد و اگر جانبازان و ایثارگران نبودند عراق در برابر کافران تکفیری که سرکرده‌ی آمریکایی‌ها هستند این طور عظمت و اقتدار نداشت. 


ابوترابی ابراز کرد: رمز موفقیت ملت ایران در برابر ابرقدرت‌ها دینداری، ولایتمداری و ایستادگی است اگر دینداری و ایمان در ملت ایران نبود نمی‌توانستند راهی به پیش ببرند و  ایمان به خدا بود که موجب پیروزی ایران در برابر استکبار جهانی شده است. 


نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: وجود رهبر صالح و عادل و بصیر یکی دیگر از عوامل پیروزی ملت ایران است و مردم با پیروی از رهبر خود یه یک نماد مقتدر در بین امت اسلام و جهان تبدیل شدند و باید مثل همیشه با استقامت راه خود را دنبال کنند. 


وی ادامه داد: دنیای اسلام یک حقیقت و اصل واحد است که حول مشترکات به مکتب اهل بیت (ع) معنا می‌یابد و به همین دلیل است که جریانات تکفیری که دست نشانده ی آمریکا و تروریست است درصدد از بین بردن وحدت مسلمانان هستند.  


ابوترابی عنوان کرد: دیروز صدام بعثی نمایندگی آمریکا را بر عهده دار بود و امروز این نقش بر گردن تکفیری هاست، دیروز اسرائیلی ها علیه مسلمانان می‌جنگیدند و امروز آل سعود دارد اینکار را انجام می دهند. 


وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه مقاومت و ایستادگی ملت‌های مظلوم باعث ترس و وحشت  مستکبران و دولت‌های دست‌نشانده آنها شده و دعای همه ی ما این است افتخار حضور در رکاب امام عصر (عج) را بیابیم و بتوانیم به سعادت ابدی دست یابیم. 
 
انتهای پیام/ ز



اخبار مرتبط

پیام تسلیت آیت‌الله مکارم شیرازی به مناسبت درگذشت آیت‌الله ابوترابی
تشییع جنازه پیکر مرحوم آیت الله میرزاحسن ابوترابی
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در یزد به مناسبت ارتحال آیت الله ابوترابی
اقامه نماز آیت‌ الله‌ العظمي نوری همدانی بر پیکر مرحوم آیت الله ابوترابي
آیت‌الله ابوترابی در گذشت




۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن