تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798365607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات مردان والیبال پیش از سفر به آمریکا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
اظهارات مردان والیبال پیش از سفر به آمریکا




ملی‌پوشان تیم ملی والیبال ایران پیش از سفر به آمریکا از سختی‌های بازی با قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی صحبت کردند.





خبرگزاری فارس: سعید معروف در پایان دومین مسابقه تدارکاتی و دوستانه تیم‌های ایران و جمهوری چک اظهار داشت: در مجموع دیدارهایی که با فنلاند و جمهوری چک انجام دادیم برای آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران خیلی خوب بود.

وی تصریح کرد: در مسابقه با فنلاند با ترکیب‌های متفاوت به مصاف حریف رفتیم که نقاط ضعف و قوت تیم ایران را برای کادر فنی مشخص کرد و در مسابقه با جمهوری چک آنها را برطرف کردیم و به مراتب بهتر مسابقه دادیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم‌های فنلاند و جمهوری چک با آمریکا فرق دارند، گفت: قطعاً نمی‌توان تیم آمریکا را با آنها مقایسه کرد، اما مسابقه و پیروزی برابر جمهوری چک از نظر روانی و روحیه برای بازیکنان ایران مفید است و با آمادگی بیشتری به مصاف آمریکا خواهند رفت.

وی با ابراز رضایت از بازگشت مصدومان به تیم گفت: خوشبختانه با تیم کامل به آمریکا می‌رویم. هر کاری که نیاز بود برای آماده‌سازی تیم ایران انجام شده است و دیگر نمی‌توان کاری کرد.

بهترین پاسور جهان با اشاره به اینکه تیم ایران همیشه در شروع تورنمنت‌های مهم با مشکل روبرو می‌شود، گفت: امیدوارم تیم ایران در این دوره از لیگ جهانی این مشکل را نداشته باشد و با کسب امتیازات لازم از سه حریف قدرتمند به کشور برگردیم تا آماده میزبانی از آنها شویم.

* میرزاجانپور: با جنگدنگی می‌توان آمریکا را شکست داد

مجتبی میرزاجانپور هم گفت: دو اردو برای آمادگی جسمانی بازیکنان خیلی خوب بود و بدن‌ها نسبت به قبل از اردو خیلی بهتر شد. این اردوها کمک کرد تا بازیکنان آماده رقابت با قدرت‌های جهان در والیبال شوند. روسیه، لهستان و آمریکا که حریفان ایران در لیگ جهانی هستند، از تیم‌های قدرتمند والیبال جهان هستند.

میرزاجانپور با بیان اینکه برابر فنلاند هنوز به آمادگی لازم دست نیافته بودیم، گفت: ما مقابل جمهوری چک خیلی بهتر بازی کردیم. به رغم اینکه این تیم بازیکنان خوبی در لیگ‌های ایتالیا و لهستان دارد. بازیکنان ایران در مسابقه با چک همدیگر را بهتر در زمین پیدا کردند.

وی درباره مسابقه با آمریکا در لیگ جهانی والیبال نیز گفت: آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال گذشته است، اما این تیم را می‌توان با جنگندگی شکست داد. امیدوارم تیم ایران شروع خوبی داشته باشد. امیدوارم همانند سال گذشته تیم ایران نتایج خوبی بگیرد و پاسخ اعتماد و حمایت مردم را با بازی‌های مناسب و خوب بدهد.

* علیزاده: بازی اول همیشه سخت است

عبدالرضا علیزاده در پایان دو اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال ایران در کشورهای جمهوری چک و فنلاند خاطرنشان کرد: پنج مسابقه آماده‌سازی برون مرزی بار فنی بسیار خوبی برای تیم ایران داشت.

وی با بیان اینکه کادر فنی از تمام بازیکنان در این مسابقه‌ها استفاده کرد، گفت: سرمربی تیم ملی والیبال بهترین گزینه‌ها را برای سفر به آمریکا انتخاب کرد و امیدوارم شروع خوبی در لیگ جهانی داشته باشیم.

لیبروی تیم ملی والیبال با اشاره به اینکه مسابقه برابر فنلاند سنگین‌تر از جمهوری چک بود، گفت: شرایط آب و هوایی فنلاند با جمهوری چک متفاوت بود و سطح این دو تیم نیز با هم فرق داشت. در مجموع بازیکنان برابر چک با انگیزه تر بازی کردند.

وی با یادآوری اینکه تیم ایران به خوبی یادگرفته است که برابر تیم های همسطح چگونه مسابقه دهد، گفت: شاید به همین دلیل برابر فنلاند خوب بازی نکردیم زیرا آنان را دست کم گرفتیم.

علیزاده با بیان اینکه تیم جمهوری چک قدرتی بود، اما در دریافت سرویس‌های موجی مشکل داشت، گفت: تیم ایران مقابل این تیم امتیازهای زیادی از سرویس‌های موجی به دست آورد.

وی درباره مسابقه با آمریکا نیز گفت: بازی اول همیشه سخت است به ویژه که میهمان قهرمان لیگ جهانی  هستیم که علاوه بر اینکه تیم قدرتمندی است از امتیاز میزبانی نیز بهره می‌برد. اگر بازیکنان همه دست به دست هم دهند پیروزی بر این تیم امکان پذیر است. دعای پدر و مادر و مردم ایران پشت سر بازیکنان است و باید از این انرژی مثبت به خوبی استفاده کنیم.

* قائمی: امیدوارم در آمریکا به آنچه که می‌خواهیم برسیم

فرهاد قائمی نیز خاطرنشان کرد: تمرینات خوبی در دو اردوی 14 روزه داشتیم و برای مسابقه با آمریکا آماده شدیم. مسابقه با آمریکا شروع کار تیم ایران در لیگ جهانی است و همین موضوع حساسیت این مسابقه را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد:  کادر فنی، تیم ملی والیبال آمریکا را به خوبی آنالیز خواهند کرد و اگر بازیکنان نیز با تمرکز بالا در مسابقه شرکت کنند، می توانیم برابر این تیم پیروز شویم. انشاالله با شناخت کافی نسبت به نقاط ضعف و قوت تیم آمریکا به آنچه می‌خواهیم، می‌رسیم.

تیم ملی والیبال ایران پس از برگزاری اردوی چهارده روزه در فنلاند و جمهوری چک و انجام پنج دیدار دوستانه، بامداد امروز یکشنبه سوم خردادماه با شانزده بازیکن راهی لس آنجلس محل برگزاری دو دیدار نخست خود در بیست وششمین دوره لیگ جهانی شد.






تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن