تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باران چشمه رئيس تربيت بدني نظاميان قاره آسيا شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۹ق.ظ)
باران چشمه رئيس تربيت بدني نظاميان قاره آسيا شد موج - براي اولين بار در تاريخ ورزش نيروهاي مسلح کشورمان، باران چشمه به عنوان رئيس تربيت بدني نظاميان کشورهاي آسيايي و عضو هيئت رئيسه جهاني سيزم انتخاب شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، هفتادمين اجلاس ساليانه ورزش نظاميان جهان (سيزم) به مدت سه روز در کشور کويت برگزار شد. در اين اجلاس که با حضور مسئولان ورزش نظاميان جهان از قاره‌هاي مختلف برگزار شد، مسئولان ورزش نيروهاي مسلح در قاره‌هاي آسيا، اروپا و آمريکا انتخاب شدند.
در بخش آسيا که با حضور دو نامزد ايران و عربستان برگزار شد، سردار مهر علي باران چشمه رئيس سازمان تربيت بدني ستاد کل نيروهاي مسلح کشورمان، براي اولين بار در تاريخ ورزش نظاميان ايران توانست با کسب اکثريت آرا به عنوان رئيس تربيت بدني نظاميان کشورهاي آسيايي و همچنين عضو هيئت رئيسه جهاني سيزم انتخاب شود.
انتخاب سردار باران چشمه در شرايطي بود که کشورهاي عربي حوزه خليج فارس با لابي‌ها و فشارهاي سياسي به اعضاي سيزم در صدد بودند تا نماينده ايران نتواند اين منصب مهم را در ورزش نظاميان آسيا و جهان را کسب کند اما در نهايت پس از دو بار راي‌گيري سردار باران چشمه توانست با کسب اکثريت آرا به عنوان رئيس تربيت بدني نظاميان کشورهاي آسيايي و همچنين عضو هيئت رئيسه جهاني سيزم انتخاب شود.
سردار باران چشمه در اين باره گفت: اين موفقيت حاصل يک تلاش کار 4،5 ساله بود و به خصوص ميزباني موفقيت‌آميز ايران در بازي‌هاي سيزم در سه رشته واليبال، کشتي و تکواندو در سه سال گذشته سب شد تا مسئولين سيزم نگاه خوبي به ورزش نيروهاي مسلح کشورمان داشته باشند و اين اعتماد به وجود آمده در کسب اين سمت تاثيرگذار بود.
وي افزود: با توجه به شرايط سياسي حاکم بر منطقه رسيدن اين منصب به ايران مي تواند اهميت ويژه‌اي پيدا کند.اميدوارم بتوانم به عنوان نماينده ايران در اعمال سياست‌هاي کلان و برنامه‌ريزي‌ها، توانمندي‌هاي مديريتي و ورزشي نيروهاي مسلح کشورمان را در سطح آسيا و جهان مطرح کنم.
رئيس جديد تربيت بدني نظاميان کشورهاي آسيايي و عضو هيئت رئيسه جهاني سيزم اظهار داشت: اين مهم نياز به حمايت همه جانبه وزارت ورزش و کميته ملي المپيک دارد که اميدوارم با تعاملي که صورت مي‌گيرد با ديپلماسي نظامي - سياسي در ورزش نيروهاي مسلح آسيا و جهان تاثيرگذار باشيم و بتوانيم مانند هميشه نام کشورمان را علاوه بر عرصه قهرماني در زمينه مديريتي نيز در ورزش نظاميان جهان بلندآوازه کنيم.
سردار باران چشمه با اشاره به مسئوليت‌هايش در سمت جديد خاطر نشان کرد: برگزاري اجلاس ساليانه سيزم در قاره آسيا، برنامه‌ريزي ساليانه براي برگزاري مسابقات، دوره‌هاي آموزشي، سيمنارهاي مختلف در قاره آسيا، حضور در شوراي عالي ورزش سيزم براي تدوين سياست‌ها، مقررات، آيين‌نامه‌ها و تصميم‌گيرهاي کلان ورزش نظاميان جهان، انتخاب ميزبانان بازي‌هاي سيزم در قاره آسيا و ... از جمله مسئوليت‌هاي رئيس تربيت بدني نظاميان کشورهاي آسيايي و هيئت رئيسه جهاني سيزم به شمار مي‌رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن