تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798685622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادفلاح: تدابیر لازم اندیشیده شده است، الهلالی‌ها هم قول میزبانی خوبی دادند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بازیکنان شایستگی‌های خود را نشان داده‌اند،حفظ‌شان می‌کنیم؛
نژادفلاح: تدابیر لازم اندیشیده شده است، الهلالی‌ها هم قول میزبانی خوبی دادند
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:تدابیر لازم برای رویارویی با تیم فوتبال الهلال اندیشیده شده است، الهلالی‌ها هم قول میزبانی خوبی دادند.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمد حسین نژادفلاح درباره نگرانی‌ها از شرایط سرخپوشان در سفر به عربستان گفت: باشگاه پرسپولیس تمام اقدامات لازم برای فراهم بودن بهترین امکانات را انجام خواهد داد. در همین ارتباط با همکاری هدایتی نسبت به تدارک پرواز چارتر اقدام شد.
 
وی افزود: همچنین در مکاتبه با کنفدراسیون فوتبال آسیا به منظور تسهیل شرایط برای اعضای تیم قرار شد، ناظر AFC در فرودگاه ریاض حضور داشته باشد. البته با توجه به اینکه چه در جریان سفر هر دو تیم النصر و الهلال به تهران تمام تلاش‌های لازم به کار رفت تا آداب میزبانی به بهترین شکل به جا آورده شود و از سوی طرف مقابل چه از جانب سفیر عربستان و چه مدیران و مسوولان دو تیم نهایت رضایت‌مندی نسبت به فراهم بودن همه امکانات اعلام شد. از این رو دلیلی هم نمی‌بینیم که در آنجا غیر از این در انتظار ما باشد، هر چند تدابیر لازم تا حد امکان اندیشیده شده است.
 
نژادفلاح ادامه داد: در همین ارتباط در جلسه‌ای که روز بازی با الهلال با دبیر کل این باشگاه در تهران داشتیم، وی ضمن اذعان به میزبانی خوب باشگاه پرسپولیس گفتند؛ ما برای حضور شما در ریاض لحظه‌شماری می‌کنیم تا پاسخگوی محبت‌های شما در فرودگاه و در طول زمان اقامت شما در عربستان باشیم. شک نکنید میزبانی ما حتما بهتر از النصری‌ها خواهد بود چون الهلال هم باشگاه بزرگتر با امکانات بیشتر است و همه تجربه بیشتری در این زمینه‌ها داریم. ما همه اینها را به کار خواهیم برد تا گوشه‌ای از محبت‌های شما را جبران کنیم.
 
مدیریت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است در عربستان هر شرایطی که وجود داشته باشد خللی در برنامه و هدف ما که همان پیروزی است ایجاد نمی‌کند. ما برای خود هیچ بهانه‌ای قایل نیستیم و تنها به پیروزی در مجموع دو بازی و حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها فکر می‌کنیم. این پیروزی برای ما اهمیت مرگ و زندگی دارد. ما به امید و یاری خدا، با دعای هواداران و با درایت و تدبیر کادر فنی و فداکاری و همت بازیکنان حتما به پیروزی خواهیم رسید چون می‌دانیم این پیروزی ما را در مسیر قهرمانی آسیا قرار می‌دهد و بر کسی پوشیده نیست که این آرزو و خواست همه هواداران است.
 
نژاد‌فلاح خاطرنشان کرد: همچنین با تلاش‌هایی که صورت گرفته است امروز هم پرداختی به بازیکنان خواهیم داشت تا مثل هفته‌های گذشته، کار انجام شود و فردا پول به حساب بازیکنان بنشیند.
 
محمد حسین نژادفلاح با اشاره به نتایج هفته‌های اخیر، تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس با توجه به نتایج رقم خورده در هفته‌های پایانی نشان دادند از قابلیت بالایی برخوردار هستند که در بازی‌ها برابر استقلال، بنیادکار و الهلال گوشه‌هایی از آن نمود پیدا کرد. آنها در این بازی‌ها ثابت کردند همین تیم شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد و در این شرایط از نظر حرفه‌ای قابل قبول نیست که بخواهیم تغییرات عمده‌ای ایجاد کنیم. به طور قطع باشگاه برای تقویت بیشتر نیمکت اقدام می‌کند اما از مشکلات پرسپولیس در سال‌های اخیر، تغییرات زیاد در ترکیب تیم بوده است که به شاکله تیمی لطمه می‌زند و هماهنگی که به مرور زمان و در طول فصل بین بازیکنان بوجود می‌آید، لطمه می‌زند. در حالی که بازیکنان در این زمان از یکدیگر و از فضای تیم شناخت پیدا کرده‌اند و به مرحله بهره‌وری می‌رسند، چنانکه اکنون در هفته‌های پایانی شاهد عملکرد خوب نفرات هستیم که صد البته تدابیر کادر فنی و حمایت بی‌دریغ هواداران هم در آن نقش بسزایی داشته است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: با امیدواری که نسبت به بازی برگشت با الهلال داریم، به امید خدا بازیکنان بتوانند مسیری که برای موفقیت در آسیا باز کرده‌اند را خود در فصل آینده ادامه بدهند و از شانس تجربه قهرمانی در آسیا با پیراهن پرسپولیس بهره‌مند شوند. ما به وجود چنین بازیکنانی افتخار می‌کنیم. آنها با وجود تمام کم و کاستی‌هایی که وجود داشت اعم از مشکلات مالی تا سایر مسائل، هیچگاه از تلاش دست نکشیدند و بازیکنان بزرگ ما بدون توجه به این موارد با همت و اراده‌ای که از خود نشان دادند به موفقیت رسیدند. بدون تردید باشگاه این لطف بچه‌ها را فراموش نمی‌کند و ضمن پرداخت مطالبات، این فداکاری جبران خواهد شد.
 
نژادفلاح گفت: خوشبختانه امروز ارتباط نزدیک کادر فنی با بازیکنان در کنار نظم و دیسیپلین در تیم جمع شده است. برانکو توانسته‌اند در هر دو زمینه موفق عمل کنند. وی ارتباط بسیار عمیقی را در تیم بوجود آورده‌اند و حالا پرسپولیس یک تیم است. در واقع این تیم است که نتیجه می‌گیرد و توانایی بچه‌ها در قالب تیمی هضم شده است که این اتفاق بسیار مهمی است.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

پرسپولیس تعطیل می‏‎شود
برانکو لیست خود را به نژادفلاح می‌دهد
پرسپولس برنامه انتخاباتی الهلال را به تعویق انداخت !
نور اللهی: در ریاض یک گل بزنیم کار الهلال تمام است
عالیشاه: در دیدار برگشت جان می‎دهیم تا ببریم
درخشان :یک گل تضمین خوبی نیست/ الهلال قویتر از النصر نیست
علی عسگر : دریاض اشتباه یعنی مرگ
ناظر ویژه AFC در فرودگاه ریاض منتظر سرخپوشان است




۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن