تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802735333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد اختتامیه دوازدهمین همایش نمایش ورامین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
اختتامیه دوازدهمین همایش نمایش ورامین برگزار شد
مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش نمایش ورامین در فرهنگسرای رازی با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: اختتامیه دوازدهمین همایش نمایش ورامین برگزار شد



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آئین اختتامیه دوازدهمین همایش نمایش ورامین صبح امروز با حضور فرامرز تاجیک معاون سیاسی ـ انتظامی فرماندار ورامین، حمیدرضا آرمان‌مهر رئیس ادره ارشاد، مهدی کچویی شهردار جوادآباد، حسین تاجیک مشاور فرهنگی فرماندار ورامین، اصحاب رسانه جنوب شرق استان تهران و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار شد.
حمیدرضا آرمان‌مهر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در این مراسم  پس از تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان اظهار داشت: هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین از دیرباز در سطح استان تهران و کشور مطرح بودند که عشق و علاقه پیشکسوتان و اساتید این رشته موجب زنده ماندن این هنر در ورامین شده است.
وی افزود: هنرمندان این رشته در ورامین با کمترین امکانات و زیرساخت‌های لازم در حال تمرین اجراهای عمومی متعدد هستند اما این مشکلات موجب شده که  کمیت و کیفیت آثار نمایشی در ورامین و همایش نمایش دوازدهم کاهش داشته باشد.
آرمان‌مهر تاکید کرد: سال‌های قبل همایش نمایش شهرستان ورامین با شکوه بیشتری برگزار می‌شد و سالن نمایش از تماشاگران مشتاق پر می‌شد اما  نمی‌دانیم چرا وضعیت اینگونه شده است.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به مشکلات انجمن‌های هنری گفت: انجمن‌های هنری در دولت قبل با مشکلات زیادی مواجه بودند و امروز نیز برخی‌ها به دنبال ضربه زدن و تعطیلی انجمن هنرهای نمایشی ورامین هستند اما باید اعلام کنیم تئاتر در ورامین هیچگاه تعطیل نمی‌شود.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها با عناد و دشمنی با هنرمندان تئاتر شهرستان ورامین برخورد می‌کنند و با این پتانسیل تئاتر در ورامین اجازه نمی‌دهیم تئاتر در ورامین تعطیل شود.
آرمان‌مهر با انتقاد از عملکرد انجمن هنرهای نمایشی استان تهران گفت: با وجود ظرفیت قوی تئاتر در ورامین متاسفانه در تئاتر اردیبهشت استان تهران انجمن شهرستانی که اصلا فعال نبوده را به‌عنوان انجمن برتر معرفی کردند و این موضوع برای تئاتر استان تهران تاسف‌بار است. حضور فقط پنج نمایش در دوازدهمین همایش نمایش ورامین
ابوالفضل بوربور مدیر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین نیز در این مراسم همانند آرمان مهر سخنان خود را با انتقاد از  مسئولان گذشته انجمن و  شهرستان آغاز کرد و افزود: شهرستان ورامین از پیشگامان تئاتر کشور و استان بوده اما هم‌اکنون وضعیت مناسبی ندارد.
وی افزود: کمبود منابع مالی و زیرساخت‌ها و همچنین حاشیه‌سازی‌های برخی از افراد به رشد تئاتر در شهرستان آسیب رسانده است و با این شرایط برگزاری دوازدهمین دوره همایش نمایش ورامین بسیار سخت بوده است.
بوربور تصریح کرد: دوازدهمین همایش نمایش ورامین قرار بود در بهمن ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل تغییرات مدیریتی به اردیبهشت 94 منتقل شد که هم‌اکنون نیز با حضور پنج اثر در بخش رقابتی و یک اثر در بخش ویژه طی سه روز برگزار شد.
گفتنی است، دراین مراسم نیز شهاب پازوکی نماینده هیئت داوران همایش نمایش بیانیه داوران را قرائت کرد و در آن صراحتا از کمیت و کیفیت آثار ارائه شده انتقاد کرد و مدیران سابق انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ورامین در سال‌های گذشته را عامل افت و سقوط تئاتر ورامین دانست.
در پایان این مراسم نیز هیئت داوران در اقدامی قابل تامل در رشته‌های  پوستر، موسیقی و طراحی صحنه هیچ  هنرمندی را به‌عنوان نفر برتر اعلام نکرد و در سایر بخش‌ها نیز فقط به اهدای دیپلم افتخار و لوح تقدیر بسنده کرد که این امر نشان از ضعیف بودن آثار همایش نمایش داشت که می‌توان مدعی شد دوازدهمین دوره  همایش نمایش ورامین ضعیف‌ترین همایش در یک دهه اخیر در تئاتر ورامین بوده است.
از حاشیه‌های این مراسم می‌توان به حضور بسیار اندک هنرمندان تئاتر و مسئولان در سالن مراسم اشاره کرد که با توجه به برگزاری با شکوه همایش نمایش و حضور مسئولان ارشد شهرستان و مسئولان تئاتر استان و کشور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه سالیان گذشته جای تعجب داشت به‌طوری که فرماندار، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه شهرستان و حتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در مراسم حضور نداشتند.
همچنین برخی از هنرمندان و کارگردان‌های تئاتر شهرستان ورامین نسبت به برگزاری بدون کیفیت و کمیت این همایش اعتراض داشتند.
انتهای پیام/2462/ذ40

94/03/01 - 11:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن