تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مجموعه همراهمان، هنوز المپیکی فکر نمی کنند!!»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «مجموعه همراهمان، هنوز المپیکی فکر نمی کنند!!»


برنامه «تیتر امشب» با دعوت از آقای مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، و گفتگوی تلفنی با رئیس فدراسیون تکواندو و معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، به بررسی روند قهرمانی اخیر تکواندو در رقابت های قهرمانی جهان و چالش های تیم برای المپیک آینده پرداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، برنامه تیتر امشب پنجشنبه شب اختصاص یافت به بررسی روند قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران در رقابت های قهرمانی جهان در شهرچلیابینسک روسیه. در این برنامه با دعوت از آقای بیزن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو، و گفتگوی تلفنی با آقای پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندوف و دکتر نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، به این مهم پرداخته است.         مهم ترین بخش های این گفتگو به این ترتیب است:
تیتر امشب - بابک بابان، بررسی قهرمانی تیم ملی تکواندو ایران - 31 اردیبهشت 1394
بابک بابان، مجری: قبل از قهرمان شدن در رقابت های قهرمانی جهانی با چه سختی هایی رو به رو بودید؟ مقانلو: برنامه ریزی ما برای موفقیت تیم ملی در عرصه های مختلف 3 بخش 48 مرحله ای است که بزرگ ترین هدف ما حضور موفق در المپیک است. ما فعل خواستن را با همت و تلاش و همدلی بسیار خوب صرف کردیم و با قهرمانی در مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی دو بخش اول از برنامه هایمان را به خوبی پیش بردیم .   مجری: در ابتدای انتخاب شما به عنوان سرمربی تیم، برخی از کارشناسان به موفقیت شما شک داشتند؛ با توجه به موفقیت شما آیا فکر می کنید مقانلوهای جوان دیگری هم وجود دارند که بتوانند در اینده به تکواندو کمک کنند؟
بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، دربرنامه تیتر امشب شبکه خبر - 31 اردیبهشت 1394
مقانلو: من همیشه در کنار استفاده از تجربه های بزرگان به تلاش خودم متکی بودم. وقتی این مسئولیت را پذیرفتم می دانستم که راه سختی در پیش دارم و لی  اعتماد آقای پولادگر پشتوانه راهم قرار گرفت. با توجه به بررسی ها یی که انجام دادیم افرادی را انتخاب کردیم که قهرمان کشور، استان و یا لیگ تکواندو باشند. و اعتقاد داشتیم اگر کسی می خواهد وارد تیم ملی شود باید سخت وارد شود تا قدر این پیراهن را بداند و به راحتی آن را از دست ندهد.   مجری - برای موفقیت های تیم ملی تکواندو فدراسیون چه کارهایی صورت داده و چه کم و کاستی هایی برای موفقیت در المپیک وجود دارد که باید رفع شود؟  
بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو ایران، دربرنامه تیتر امشب شبکه خبر - 31 اردیبهشت 1394
مقانلو: موفقیت در هر مجموعه در گام نخست در گرو همدلی و وفاق آن مجموعه است. ما در مهم ترین رویداد قبل از المپیک موفق عمل کردیم، اما برای المپیک راه بسیار سختی در پیش داریم. قول هایی داده شده اما هنوز هزینه ها و حمایت های لازم صورت نگرفته و مجموعه ای که باید همراه فدراسیون باشند هنوز المپیکی فکر نمی کنند.   مجری: فکر می کنید نحوه تقسیم بودجه میان رشته های مختلف ورزشی مناسب است یا خیر؟ مقانلو: البته بودجه وزارت ورزش محدود است و حمایت های خوبی هم از رشته تکواندو صورت گرفته، اما مدیریت تقسیم بودجه نامناسب است.   +++ مجری: برخورد متفاوت با رشته در زمینه تخصیص بودجه را چگونه توجیه می کنید؟
نصرالله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، میهمان تلفنی برنامه تیتر امشب شبکه خبر - 31 اردیبهشت 1394
دکتر سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان: رشته تکواندو از جمله رشته هایی است که امکانات خیلی خوبی دارد و توجه به این نکته مهم است که رشته ها با هم قابل مقایسه نیستند و هر رشته ای مقتضیات خود را دارد. با توجه به منابع محدودی که در اختیار داریم، تمام تلاشمان این است که در تخصیص آن مساوات با توجه به مقتضیات هر رشته در نظر گرفته شود.      


جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن