تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820209250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوچرخه سوار پیام آور صلح و دوستی وارد همدان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دوچرخه سوار پیام آور صلح و دوستی وارد همدان شد همدان- ایرنا- رحمت الله آزاد دوچرخه سوار پیام آور صلح و دوستی صبح پنجشنبه وارد همدان شد و مورد استقبال مسوولان اجرایی قرار گرفت.


به گزارش ایرنا این دوچرخه سوار عضو فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران و از شهر آمل از استان مازندران است که پس از رکاب زدن مسیر 880کیلومتری به همدان رسید.
رحمت الله آزاد در این باره روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله همزمان با روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر رکابزنی در داخل و خارج از کشور را در برنامه ورزشی خود دارم.
وی اضافه کرد: همدلی و همزبانی همراه با صلح و دوستی پیام این اقدام معنوی است و رکابزنی در مسیرهای تهران، البرز، قزوین، مرکزی، همدان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی را در برنامه خود دارم.
وی خاطرنشان کرد: البته تاکنون مسیرهای تهران، البرز و قزوین و مرکزی را رکاب زده و شاهد میهمانوازی آنها بوده ام و قرار است پس از عبور از همدان به استان لرستان سفر کنم.
وی هدف از این سفر را رساندن شهر به شهر پیام صلح ودوستی و مهربانی در بین مردم و مسوولان استان های مسیر سفرخود عنوان کرد و افزود: با این حرکت قصد نمایش ندارم و امیدوارم مسوولان با تشویق جوانان به ورزش همگانی قشر بیشتری را به سمت ورزش سوق دهند.
وی همچنین از ورزشکاران قهرمان که مورد توجه جوانان هستند خواست توجه بیشتری برای ایجاد انگیزه بین جوانان برای تشویق به ورزش داشته باشند.
حمت الله آزاد با 57 سال سن، 30 سال سابقه دوچرخه سواری دارد و تاکنون به مناسبت ها و با پیام های ویژه و متفاوت به بیش از 54 کشور اروپایی،آسیایی و آفریقایی سفر کرده است.
این دوچرخه سوار آملی که عضو فدراسیون دوچرخه سواری کشور است، در 30 سال گذشته با شعار ورزش دشمن اعتیاد ، حمایت وتوجه عموم جامعه به معلولان ، صلح ودوستی و عنوان های دیگر به استان ها و کشور های مختلف سفر کرده است.
7520/1181



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن