تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820436738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاوی: بارسا بدون من هم بزرگی خواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ژاوی: بارسا بدون من هم بزرگی خواهد کرد
ژاوی هرناندز، ساعتی پیش در نشستی خبری، جدایی خود از بارسلونا و رفتن به السد قطر را رسما تایید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش ژاوی با رفتن به قطر، به شایعات جدائیش از بارسلونا و پیوستن به السد دامن زد و امروز این خبر از سوی خود او تایید شد. ژاوی که امسال برای هشتمین بار لالیگا را فتح کرده، در آستانه کسب سه گانه با بارسلونا قرار دارد.

او در بخشی از نشست خبری امروز خود گفت:" از اینکه یک سال دیگر در بارسلونا ماندم خوشحالم. امسال هر زمان که از من استفاده شد، از عملکردم راضی بودم و حس می کردم که بازیکن مفیدی هستم ولی خوب، در تیم اصلی جایی نداشتم. عاشق پیراهن بارسا هستم و سعی کردم در تمرینات مثل همیشه و عضوی از این مجموعه متحد باشم."

ژاوی در مورد آینده بارسلونا پس از خودش گفت:" بارسا بدون من هم بزرگی خواهد کرد. بازیکنان بزرگ زیادی از بارسا رفته اند و بسیاری فکر می کردند با رفتن آنها، این تیم دیگر نمی تواند شکوه گذشته را تکرار کند اما اینگونه نشد. بارسا باز هم به جام گرفتن و کسب افتخار ادامه خواهد داد."

از ژاوی در مورد کسب سه گانه سوالی مطرح شد و او در پاسخ گفت:" لالیگا را که فتح کردیم. این جام بیش از هر جامی نشان دهنده اتحاد و تلاش یک گروه برای کسب افتخار است. این قهرمانی حاصل ماه ها تلاش و اراده تیمی بود اما به این قانع نیستیم. می توانیم دو جام دیگر کسب کنیم. هدفمان کسب سه گانه است و برای این منظور هم قسم شده ایم."

ژاوی در مورد رویارویی با پیرلو و احتمال حداحافظی این بازیکن در صورت قهرمانی یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان گفت:" مدت هاست بازی های پیرلو را تعقیب می کنم. او از سنین پایین برای تیم ملی ایتالیا بازی می کند. در پست خودش با استعدادترین بازیکن است. بازی او را دوست دارم و امیدوارم حتی اگر یوونتوس قهرمان اروپا هم بشود او به فوتبالش ادامه دهد."

کاپیتان بارسلونا در مورد بی مهری های صورت گرفته در مورد کاسیاس از سوی هواداران رئال نیز گفت:" از آنچه بر سر ایکر آمده رنج می کشم. کاسیاس افتخارات زیادی برای رئال کسب کرده و شایسته این بی مهری ها نیست. باید به او احترام بیشتری گذاشته شود. امیدوارم این وضعیت برای کاسیاس تغییر کند."


18:12 1394/02/31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن