تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804736521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه شیراز با کمبود خوابگاه دانشجویی روبه رو است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون دانشجویی دانشگاه شیراز: دانشگاه شیراز با کمبود خوابگاه دانشجویی روبه رو است خبرگزاری پانا: معاون دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان این که این دانشگاه با کمبود خوابگاه دانشجویی روبه رو است، از خیرین و انسان های نیک اندیش جامعه دعوت کرد در تامین خوابگاه مورد نیاز دانشجویان این دانشگاه مشارکت کنند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۳۱ ارديبهشت ساعت 09:17

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید موحد مجد اظهار داشت: در مقطع کنونی تنها شش هزار نفر از مجموع 13 هزار نفر از دانشجویان روزانه دانشگاه شیراز از فضای خوابگاهی این دانشگاه بهره مند هستند.
دانشگاه ها در قالب های مختلف به پذیرش دانشجو اقدام می کنند و تنها خود را متعهد به تامین خوابگاه برای دانشجویان دوره های روزانه می دانند ضمن این که تنها تحصیل دانشجویان این دوره در دانشگاه ها رایگان است و دانشجویان سایر دوره ها باید شهریه پرداخت کنند.
وی گفت: این تعداد دانشجو در 22 باب خوابگاه در فضایی به مساحت 99 هزار مترمربع ساکن هستند که این امر بیانگر تراکم بالای دانشجویان در خوابگاه های موجود است و از این رو، نیازمند احداث خوابگاه های جدید برای کاهش فاصله استاندارد سرانه خوابگاه های دانشجویی هستیم.
معاون دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: به نظر می رسد که تامین خوابگاه های مورد نیاز به 400 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در این زمینه چشم امید به همکاری بیشتر خیرین و سرمایه گذاران داریم.
وی با گرامیداشت هفته خوابگاه های دانشجویی گفت: دانشگاه شیراز بسته های تشویقی برای مشارکت کنندگان در ساخت خوابگاه های این دانشگاه پیش بینی کرده است.
موحد مجد در بخش دیگری از این نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره علت بیماری مشترک 311 دانشجوی دانشگاه شیراز در اسفند 93 اظهار داشت: با وجود پیگیری ها، تاکنون نتیجه آزمایش ها درباره علت دقیق وقوع این بیماری که مرکز بهداشت شیراز آن را میکروبی اعلام کرده بود، از دانشگاه علوم پزشکی و آزمایشگاه مرتبط در اختیار این دانشگاه قرار نگرفته است.
حدود 140 تن ازدانشجویان ساکن در خوابگاه های پردیس ارم دانشگاه شیراز از شب یکشنبه 10 اسفند 93 تا پاسی از شب دوشنبه 11 اسفند 93 دچار بیماری با علایم کوفتگی، بدن درد، بی حالی و دل درد و بعضا تب و لرز شدند.
به گفته مسوولان دانشگاه شیراز، نشانه های ابتلا به این بیماری تا یک هفته پس از آغاز بیماری در دانشجویان مشاهده و در مجموع این بیماری گریبانگیر 311 تن از آنها شد.
در جریان سرایت این بیماری، شماری از دانشجویان در محل دانشگاه مداوای سرپایی و برخی سرم درمانی و شماری نیز در بیمارستان بستری و درمان شدند.
قائم مقام رییس دانشگاه شیراز 18 اسفند 93 در این باره گفته بود: بنا بر اعلام مرکز بهداشت شهرستان شیراز، منشا این بیماری نوعی میکروب است که می تواند به شیوه های مختلف مانند دست دادن افراد، ظروف غذاخوری، سرویس های بهداشتی و ... منتشر شود.
سید علی اکبر صفوی اظهار کرد: این میکروب می تواند از طریق دست عوامل تهیه و توزیع غذا، محوطه غذاخوری و ... به دانشجویان منتقل شده باشد و کارشناسان مرکز بهداشت برای اعلام علت دقیق بیماری، نمونه برداری هایی از فضای پردیس ارم انجام داده اند.
قائم مقام رییس دانشگاه شیراز در پاسخ به این پرسش که عامل بیماری 150 تن از دانشجویان دانشگاه شیراز در مهر 92 چه بود گفت: سال 92 مسمومیت غذایی عامل بیماری دانشجویان بود و علایم مسمومیت تا 24 ساعت پس از وقوع بروز یافت اما این گونه نبود که مانند بیماری اسفند 93 دانشجویان به مدت یک هفته ادامه یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن