تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798749810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالملک الحوثی:سعودیها از سلاح ممنوعه در جنگ استفاده می‌کنند/ مشروح سخنرانی رهبر جنبش انصارالله یمن


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: عبدالملک الحوثی:سعودیها از سلاح ممنوعه در جنگ استفاده می‌کنند/ مشروح سخنرانی رهبر جنبش انصارالله یمن بین الملل > خاورمیانه - واحد مرکزی خبر نوشت:

عبدالملک بدرالدین الحوثی در سخنان تلویزیونی خود با سلام و تحیت به ملت یمن گفت: پنجاه و شش روز از تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه آمریکا و عربستان سعودی به کشور و ملت عزیز یمن می گذرد. این تجاوز وحشیانه، غیر قابل توجیه و غیر قانونی است و طرف های زیادی تلاش کردند تا این تجاوز را قانونی نشان دهند ولی نتوانستند به این هدف خود برسند. حتی این طرف ها تلاش کردند از عنوان بازگرداندن دولت قانونی به یمن یا حمایت از دولت قانونی این کشور را برای مشروع نشان دادن تجاوز خود استفاده کنند و این ادعاها غیر قابل قبول است. حتی حمایت از دولت قانونی در یمن ایجاب نمی کند به مردم این کشور حمله شود و جنایات وحشیانه ای در یمن رخ دهد. متجاوزان حق ندارند در امور هیچ ملتی دخالت کنند و متجاوزان از هیچ عنوان و اختیاری برای این تجاوز برخوردار نیستند. این تجاوز به تمام معنای یک تجاوز کامل، وحشیانه و جنایتکارانه است. طرف هایی که این تجاوز را به راه انداختند تلاش کردند تا از این تجاوز برای منافع مادی و سیاسی ناچیز خود استفاده کنند و تلاش کردند این تجاوز را قانونی نشان دهند ولی این جنایات را نمی توان قانونی دانست. رهبر جنبش انصارالله یمن در ادامه گفت: متجاوزان به یمن به منافع آمریکا و اسرائیل خدمت می کنند. وی در ادامه سخنرانی تلویزیونی خود گفت: متجاوزان در یمن جنایات وحشیانه و گسترده ای مرتکب می شوند. صدها کودک و زن در نتیجه این تجاوز عمدی به شهادت رسیده اند. متجاوزان به صورت عمدی مناطق مسکونی را در روستاها و شهرهای پرجمعیت هدف قرار می دهند.
همه شهروندان یمنی از خرد و بزرگ و از زن و مرد در خانه و مسجد و بیمارستان هدف این حملات قرار دارند. متجاوزان آثار باستانی یمن را مربوط به قبل و بعد از اسلام نابود می کنند. همه تاسیسات و زیرساخت های یمن در این حملات مورد هدف قرار گرفته است. نیروگاه های برق و طرح های آبی در کشور ویران شده است. همه این نوع حملات، جنایت به معنای کامل است. چگونه می توان به این حملات ، مشروعیت داد؟ کسانی که در پی مشروعیت دادن به این جنایت هستند خود را رسوا می کنند. کسانی که کشتار کودکان و زنان و محاصره ملت یمن و مجازات دسته جمعی این ملت و ویران کردن مساجد، بیمارستان ها، مدارس و زیرساخت های آن را اقدام قانونی اعلام می کنند ، همان طور که از این جنایات حمایت می کنند، جنایتکار هستند. این تجاوز وحشیانه و جنایتکارانه که به دور از هر گونه ارزش های اخلاقی است هرگز نمی تواند مشروع باشد. هیچ کنفرانس و موضع گیری در کشورهای مختلف نمی تواند جنایات متجاوزان را علیه ملت یمن مشروع عنوان کند. همه این اقدامات، جنایت است.
وی افزود: در دوره و زمانی که آمریکا بر جهان سیطره دارد و اسرائیل نیز تاثیرات زیادی در این جهان دارد، طبیعی است که این گونه کلمات شنیده شود و جنایات را مشروع نشان دهند. طرف هایی که در محور آمریکا و اسرائیل قرار دارند و به منافع آمریکا و اسرائیل کمک می کنند، طبیعی است که این جنایات را قانونی نشان دهند. رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: ملت یمن در برابر متجاوزان تسلیم نخواهد شد.
عبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه سخنرانی تلویزیونی خود گفت: در این تجاوز از تسلیحات ممنوع بین المللی استفاده می شود و با وجود استفاده از این تسلیحات، سازمان هایی که ادعا می کنند به مسائل بشردوستانه توجه دارند و باید تحرکات بشردوستانه داشته باشند، استفاده متجاوزان را از این تسلیحات نادیده می گیرند و شاهد توطئه بزرگ بین المللی و قدرت های بزرگ علیه ملت یمن هستیم. این قدرت ها تجاوز به یمن را به سود و منافع خود می دانند.
با وجود به شهادت رسیدن شمار زیادی از کودکان و زنان و ویران شدن زیرساخت های یمن و مشکلات گسترده مردم این کشور ناشی از محاصره ولی ملت بزرگ یمن در طول این مدت اثبات کرده است که ملتی بزرگ و مقاوم و ثابت قدم است و قدرت و عزم و اراده و مقاومت را از اتکال به خداوند و ارزش های اصیل خود می گیرد. ملت بزرگ یمن با این مقاومت جانانه اصالت، ارزش و اخلاق و عزت خود را نشان داده است.
این مقاومت نشان داد که یمنی ها همان یمنی های انصار(صحابه پیامبرص) و یمنی های اوس و خزرج، و یمنی ها عمار و اشتر هستند. یمنی ها با این مقاومت ایمان و حکمت خود را نشان دادند. یمنی ها در اوج عزت، ثابت قدم و مقاومت هستند.
وی افزود: این ملت در فرهنگ و وجدان و ایمان خود به این باور قطعی رسیده است که انسان تنها در برابر خداوند تسلیم می شود. یمنی ها با ستمگران، طاغوتی و مستکبران با اراده خستگی ناپذیر و ثابت قدم مقاومت می کنند. این همان ملت یمن است. ملت یمن با وجود مظلومیت خود تنها به خداوند تکیه کرده است و توجهی به مواضع مرتبط به تجاوز و متجاوزان ندارد. ملت یمن به این دلیل توجهی به این موضع ندارد چرا که به وضع موجود در جهان واقف است. ملت بزرگ یمن هیچ روزی به دنبال آن نبود که آمریکا، اسرائیل و کشورهایی که مرتبط به آمریکا و اسرائیل هستند مظلومیت ملت یمن را درک کنند و در حق این کشور عدالت و انصاف روا دارند. 5252

کلید واژه ها: انصارالله - یمن - یمن -




چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 23:53:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن