تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798505649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی الاهلی: شکست ما می‌توانست سنگین‌تر باشد/ منصوریان: امیدوارم در عربستان هم پیروز شویم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرمربی الاهلی: شکست ما می‌توانست سنگین‌تر باشد/ منصوریان: امیدوارم در عربستان هم پیروز شویم ورزش > فوتبال ملی - سرمربی الاهلی عربستان گفت: باید خوشحال باشیم گل‌های بیشتری از نفت نخوردیم.


ایسنا نوشت: کریستیانو گراس سرمربی تیم فوتبال الاهلی پس از شکست تیمش برابر نفت ایران در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری، گفت: باختن یک بر صفر هیچ وقت نتیجه خوبی نیست ولی مطمئنا نتایج بدتر از این هم وجود دارد. من نه تنها در این دیدار از نتیجه راضی نبودم بلکه از عملکرد تیمم هم رضایت ندارم. در نیمه اول و در زمین حریف توپ‌های زیادی را از دست دادیم.
وی افزود: تیم ما به نفت اجازه داد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند و گل بزند. ما باید مراقب تیم خطرناک نفت می‌بودیم. می‌توانیم خوشحالم باشیم که نتیجه همین یک بر صفر باقی ماند.
وی ادامه داد: برای بازی برگشت باید نمایش قدرتمندانه‌ای داشته باشیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. بازی بعد آخرین بازی رسمی ما در این فصل خواهد بود و مطمئن باشید که بیشترین تلاش‌مان را خواهیم کرد تا پیروز باشیم. برای بازی برگشت تماشاگران زیادی را برای تشویق‌ الاهلی خواهیم داشت.
سرمربی الاهلی درباره میزبانی ایران از تیمش و تنش‌های بین تیم‌های ایرانی و عربستانی گفت: ما اینجا درباره بازی فوتبال صحبت می‌کنیم. اینجا نیستیم که درباره مسائل سیاسی صحبت کنیم.
در ادامه خبرنگاری از گراس پرسید که آیا دویدن بازیکنانش پس از بازی، ریکاوری بوده یا تنبیه که نماینده AFC در واکنش به این سوال، گفت: معمولا در جلسه هماهنگی پیش از بازی، مربیان اجازه می‌گیرند که پس از پایان بازی ریکاوری اولیه تیم‌شان را انجام دهند و مسئله خاصی نیست. همچنین سرمربی تیم فوتبال نفت ایران گفت: امیدوارم بتوانیم الاهلی را در عربستان هم شکست دهیم.
علیرضا منصوریان پس از پیروزی ارزشمند تیمش برابر الاهلی عربستان در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت: به جامعه فوتبال‌ و کسانی که برای این بازی به ورزشگاه آمدند و برای ما سنگ تمام گذاشتند تبریک می‌گویم. برای ما که همیشه استادیوم را خالی می‌دیدیم، دیدن این تماشاگران مایه خرسندی بود. آن عده‌ای هم که در خانه بودند باعث مباحات ما هستند.
وی ادامه داد: چندین موقعیت برای گلزنی داشتیم. ضربه امین حاج‌محمد و ارسلان مطهری اگر به گل تبدیل می‌شد با اندوخته بیشتری به بازی برگشت می‌رفتیم. آن بازی بسیار سخت است و تمام هفته بعد را باید برای آن بازی تمرین کنیم. ان‌شاءالله آنجا هم مثل بازی امشب خوب بازی کنیم و پیروز باشیم.
منصوریان ادامه داد: با شرایط روحی که پس از بازی تراکتور داشتیم، برگشت‌ تیم به شرایط مسابقه، حرکت بزرگی بود. اکنون هم یک هفته وقت داریم که بازیکنان را به شرایط بازی برگردانیم تا آن‌ها برای پیروزی پرچم کشورشان تلاش کنند.
وی ادامه داد: به طور حتم در عربستان برنامه‌ تاکتیکی خاصی داریم که از این یک گل‌ بازی رفت، دفاع کنیم. 90 دقیقه برگشت را باید همان نفت سخت‌کوشی باشیم که می‌شناسند. در این هفته طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که با 4 یا 5 تغییر به بازی برگشت برویم تا تیم را برای فینال جام حذفی هم حفظ کنیم. امیدوارم در ریاض، الاهلی دست به ریسک بزند و جلو بکشد.
منصوریان در ادامه درباره شائبه نشان دادن عدد 4 به سکوهای ورزشگاه گفت: من حواسم هست که از حرکاتی که سوهان روح هواداران شود پرهیز کنم. من به سکوها عدد 4 را نشان ندادم بلکه دو عدد 4 را به طرف جایگاه 8 که جایگاه تیفوسی‌های استقلال است نشان دادم. من مواظب ادبیاتم درباره پرسپولیس و هوادارانش هستم چون این تیم سرمایه فوتبال ایران است. ما آزمایش خود را هفته پیش برابر تراکتورسازی پس دادیم. در حالی که ما رقیب آن‌ها بودیم و قهرمانی را از آن‌ها گرفتیم 90 دقیقه ما را تشویق کردند. من هرگز نمی‌خواهم هواداری را آزرده کنم اما برابر پرسپولیس و در ترکیب استقلال با تعصب زیاد بازی کردم.
در ادامه خبرنگاری از منصوریان پرسید آیا موافق تکرار بازی نفت و تراکتورسازی است که باز هم نماینده AFC از خبرنگاران خواست که سوالات‌شان درباره بازی امشب باشد و از سوالات خارج از موضوع پرهیز کنند.
منصوریان در پاسخ به سوالی درباره تنش میان تیم‌های ایرانی و عربستانی و جو منفی که معمولا تیم‌های عربی علیه ایران ایجاد می‌کنند، گفت: به این موضوع نگاه منفی نداریم. الشباب عربستان درس خوبی به ما داد. آن‌ها برابر پاختاکور در آخرین روز مرحله گروهی مردانه بازی کردند و باعث صعود ما شدند. وقتی برای بازی به عربستان رفته بودیم، ظرف 30 دقیقه ما را به فرودگاه رساندند. الشباب می‌تواند الگوی همه تیم‌های عربی باشد. همان طور که ما از الاهلی به خوبی میزبانی کردیم انتظار داریم که آن‌ها هم همین کار را با ما انجام دهند.
43 43  

کلید واژه ها: باشگاه نفت تهران - لیگ قهرمانان آسیا -




چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 22:35:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن