تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820985481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربی الاهلی: نتیجه می توانست برای تیم ما بدتر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ قهرمانان آسیا؛ سرمربی الاهلی: نتیجه می توانست برای تیم ما بدتر باشد تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان، گفت: اگر واکنش های دروازه بانمان نبود، حتما با نتیجه سنگین تری شکست می خوردیم.


به گزارش ایرنا، کریستین گروس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت تهران در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: نتیجه یک بر صفر خوب نیست و من از نتیجه و عملکرد تیم خود راضی نیستم.
وی افزود: امروز به حریف اجازه دادیم تا اعتماد به نفس خود را پیدا کرده و به گل دست یابد و در ادامه توپ را بیشتر در اختیار داشته باشد.
این مربی تصریح کرد: باید تمرکز بیشتری به خرج می دادیم، چراکه نفتی ها در ضدحملات بسیار خطرناک بودند و باید بگویم اگر واکنش های دروازه بان ما نبود، شاید با شکست بدتری روبرو می شدیم.
وی افزود: برای دیدار برگشت باید نمایش قدرتمندی داشته باشیم تا به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنیم. دیدار برگشت آخرین بازی رسمی ما در فصل جاری خواهد بود و مطمئن باشید بیشترین تلاش را انجام خواهیم داد تا پیروز میدان باشیم.
سرمربی سوییسی الاهلی عنوان کرد: به تماشاگران زیادی در عربستان نیاز داریم تا با حمایت آنان بر نفت غلبه کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر درگیری تیم های ایرانی و عربستانی عنوان کرد: فقط در خصوص ورزش و فوتبال صحبت می کنم و به مسائل سیاسی کار ندارم.
سرمربی الاهلی در مورد دویدن بازیکنان تیمش در پایان بازی که آیا تنبیه بود یا ریکاوری؟ پاسخ نداد و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: در نشست هماهنگی نیز سرپرست الاهلی درخواست کرد تا در پایان بازی، چند دقیقه این تیم اجازه استفاده از چمن را برای ریکاوری داشته باشد.
ورزشی(3)**3783**9140**1379



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن