تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802945765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر اطلاعات: دشمنان توان کوچکترین سوءقصدی به کشور را ندارند/دولت نگاه تبعیض‌آلود به فعالیت جناح‌های سیاسی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزیر اطلاعات:
دشمنان توان کوچکترین سوءقصدی به کشور را ندارند/دولت نگاه تبعیض‌آلود به فعالیت جناح‌های سیاسی ندارد
وزیر اطلاعات گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.

خبرگزاری فارس: دشمنان توان کوچکترین سوءقصدی به کشور را ندارند/دولت نگاه تبعیض‌آلود به فعالیت جناح‌های سیاسی ندارد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمود علوی عصر امروز در برنامه سفر هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی در جمع مردم منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا در منطقه آزاد ارس حضور یافت. وی در جمع مردم شهرستان جلفا اظهار داشت: دولت بدون هرگونه نگاه تبعیض‌آمیز به فعالیت جناح‌های سیاسی و دوری از هیاهو به دنبال تحقق همدلی برای خدمت عزتمندانه است.
وزیر اطلاعات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، جذب حداکثری و دفع حداقلی را هدف دولت «تدبیر و امید» در راه نهادینه‌سازی وحدت ملی مهم عنوان کرد و ادامه داد: اگر فرمایش مقام معظم رهبری برعکس عمل شود، عامل آن بر انقلابی بودن و ایرانی بودن خود شک کند.
علوی، شرایط اقتصادی کشور را نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسئولان و مردم دانست و عنوان داشت: وابستگی اقتصاد ملی به نفت، کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چندین ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأثیری نداشته و همچنان استوار است.
وی، جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی توصیف کرد و عنوان داشت: علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت‌های برجسته این خطه و همچنین علمای برجسته دینی از دیار گرگر در شهرستان جلفا، بیانگر نقش مؤثر آذربایجان در کشور است. وزیر اطلاعات با اشاره به شهدای آذربایجان و شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا، گفت: رشادت‌های جوانان آذربایجانی در دفاع مقدس بر همگان مشهود بود و حتی فاصله صدها هزار متری این استان با مناطق جنگی نیز مانع از پاسداری و جان‌سپاری در جبهه حق علیه باطل نشد و امروز شاهد یکی از امن‌ترین مناطق مرزی کشور در این خطه هستیم.
علوی متذکر شد: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های به وجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روزبه‌روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و شهرستان جلفا باشیم.
وی، کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و توضیح داد: هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل است.
وزیر اطلاعات، تأمین امنیت پایدار برای کشور را یکی از مهم‌ترین امور دولت تدبیر و امید عنوان کرد و اظهار داشت: رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین رویکردهای دولت است.
علوی، رشد فرهنگی جامعه را یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور است، محقق خواهد شد.
وی، هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را تأمین امنیت و آسایش و وحدت ملت ایران عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچک‌ترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.
به گزارش فارس؛ وزیر اطلاعات در ابتدای ورود خود به شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس با ادای احترام به مقام شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا در جمع مردم این منطقه سخنرانی کرد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفت.
انتهای پیام/60002/ذ40

94/02/30 - 18:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن