تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والیبال زیر 23 سال ایران قهرمان آسیا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: والیبال زیر 23 سال ایران قهرمان آسیا شد کوالالامپور - ایرنا - تیم والیبال زیر 23 سال ایران که سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده است چهارشنبه شب با پیروزی مقابل کره جنوبی قهرمان آسیا شد.


به گزارش ایرنا، شاگردان پیمان اکبری برای کسب قهرمانی آسیا، تیم کره جنوبی را در بازی پایانی این رقابت ها با نتیجه سه بر صفر از پیش رو برداشتند و مقام نخست را کسب کردند و کره جنوبی دوم شد.
تیم والیبال زیر 23 سال ایران شب گذشته با پیروزی سه بر دو مقابل چین تایپه به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد و سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نیز به دست آورد.
تیم ایران در بازی پایانی رقابت های آسیایی و در ست نخست بازی در دریافت توپ و زدن اسپک عملکرد خوبی داشت و موفق شد این ست را با نتیجه 25 بر 16 به سود خود رقم بزند.
تیم والیبال امید ایران در ست دوم این بازی که در شهر نایپیداو میانمار برگزار شد، موفق تر عمل کرد و تیم کره جنوبی را با نتیجه 25 بر 16 شکست داد.
ست سوم این بازی را تیم کره جنوبی تلاش کرد به سود خود پایان دهد و پایاپای تیم ایران پیش می رفت و امتیازاتی نیز از تیم ایران پیش افتاد، اما این تیم ایران بود که پیروز میدان شد و ست را با نتیجه 25 بر 21 به سود خود رقم زد.
پیش از بازی ایران و کره جنوبی، تیم های چین و چین تایپه برای کسب مقام سومی رو درروی یکدیگر قرار گرفتند که تیم چین تایپه با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد و مدال برنز این مسابقات را بدست آورد و تیم چین چهارم شد.
تیم چین تایپه ست های اول، دوم و چهارم را با نتایج 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 23 به سود خود پایان داد و تیم چین تنها توانست در ست سوم با نتیجه 25 بر 21 مقابل حریف خود پیروز شود.
تیم میانمار نیز با شکست سه بر دو تیم ژاپن مقام پنجم رقابت های آسیایی را بدست آورد و ژاپن ششم شد.
تیم های تایلند، هند، اندونزی، استرالیا، قطر، عربستان، قزاقستان، فیلیپین، ویتنام و مالدیو نیز به ترتیب رتبه های هفتم تا شانزدهم را بدست آوردند.
آساق**1611



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن