تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه بین المللی احیای اراضی جنگلی در استان ایلام کلید خورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پروژه بین المللی احیای اراضی جنگلی در استان ایلام کلید خورد استان‌ها > ایلام - به منظور بهبود وضعیت جنگل‌ها، مراتع و اکوسیستم‌های کشاورزی و مدیریت پایدار منابع طبیعی استان ایلام پروژه بین المللی احیای اراضی جنگلی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام ؛ خیرالله آذر کردارافزود : احیاء، گسترش و مدیریت پایدار اکوسیستم‌های خشک و نیمه‌خشک از جمله طرح‌های بین‌المللی است که با همکاری جف (صندوق تسهیلات زیست‌محیطی) سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) و سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری در منطقه حوزه آبخیز دویرج استان ایلام اجرا می‌شود. بهبود وضعیت جنگل‌ها، مراتع و اکوسیستم‌های کشاورزی و مدیریت پایدار منابع طبیعی از طریق ایجاد چهارچوب‌های برنامه‌ریزی شده و اجرای مشارکتی در سطح حوزه آبخیز و با هدف افزایش تاب‌آوری اکوسیستم‌ها و معیشت‌های محلی در چشم‌اندازهای خشک و نیمه‌خشک جنگلی در حوزه آبخیز دویرج استان ایلام از اهداف این پروژه می‌باشد. مهندس آذرکردار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ایلام گفت: اجرای این طرح بزرگ و مهم با توجه به طبیعت و پارامترهای محیطی و شرایط آب و هوایی منطقه، نقش اساسی در زندگی عمومی مردم این بخش دارد. وی تأثیرات مثبت زیست‌محیطی، ارتقای مباحث بهداشتی، رفاهی و خدماتی، رونق وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را از مزایای اجرای این پروژه بزرگ برشمرد. وی با بیان این که برنامه‌های پروژه تاکنون به خوبی پیش رفته است، افزود: طرح مدیریت پایدار سرزمین و جنگل در یک بازه زمانی مشخص انجام خواهد شد و اعتبار پروژه را سازمان‌های جف و جنگل‌ها و مراتع کشور تأمین خواهند کرد. همچنین در راستای بررسی اولیه و بروز رسانی اطلاعات میدانی و در خصوص وضعیت منطقه مورد نظر اجرای طرح (حوزه آبخیز دویرج) مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام، کارشناسان دفتر UNDP در ایران و جمعی از کارشناسان اداره کل منابع طبیعی استان از منطقه بازدید نمودند و طی مصاحبه‌هایی که با مردم روستاهای ساکن در حوزه آبخیز داشتند وضعیت معیشت مسائل و مشکلات منطقه به‌طور دقیق مورد بررسی و واکاوی عمیق قرار گرفت.  



چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 14:04:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن