تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813171434




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش پشوانه خوبی برای دوچرخه سواری است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: قهرمان دوچرخه سواری آسیا با حضور در پانا: آموزش و پرورش پشوانه خوبی برای دوچرخه سواری است خبرگزاری پانا؛ قهرمان دوچرخه سواری ایران عنوان کرد: اگر در مدارس کشور شرایطی فراهم شود که دانش آموزان از رده پایین این رشته را به صورت جدی دنبال کنند قطعا آینده دوچرخه سواری در ایران روز به روز پیشرفت خواهد کرد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+حسین عسگری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا؛ حسین عسگری رکابزن کهنه کار ایران، او از رکاب زدن و کسب افتخار خسته نمی شود و می خواهد این مسیر را تا موفقیت در ریو ادامه دهد.
شروع کار حسین عسگری از شهرستان خمین بود؛ شهر زادگاهش. او در خانواده‌ای ورزشی بزرگ شد. حسین عسگری 25 سال بدون خستگی رکاب زد تا کلکسیونی از مدال را در کارنامه افتخاراتش جمع‌آوری کند.
او از 14 سالگی کار حرفه ای خود را از آموزشگاه ها شروع کرد و در آن زمان توانست قهرمان دوچرخه سواری در شهر خودش شود. مدالی که برایش حکم قهرمانی داشت.
ملی پوش ایران آن قدر پشتکار دارد و از فرصت هایش به خوبی استفاده می کند که بعد از مدال برنزش در اینچئون حتی یک روز هم بیکار نماند و خودش را برای قهرمانی آسیایی تایلند آماده کرد.
با حسین عسگری درباره وضعیت این رشته و تاثیر به سزای آموزش و پرورش در این رشته به گفتگو نشستیم.
وی در ابتدا گفت: خوشبختانه نسبت به گذشته وضعیت این رشته بهتر شده است. اما دوچرخه سواری به عنوان ورزش مادر در هر کشور نیاز به حمایت و اسپانسر دارد. کار حرفه ای خود را از آموزشگاه ها شروع کردم. اما با وجود امکانات کمی که در گذشته وجود داشت آموزشگاه ها تاثیر به سزایی داشتند. هم اکنون استعدادهای خوبی در رشته دوچرخه سواری دیده می شود که همگی به حمایت نیاز دارند.
قهرمان دوچرخه سواری ایران عنوان کرد: اگر در مدارس کشور شرایطی فراهم شود که دانش آموزان از رده پایین این رشته را به صورت جدی دنبال کنند قطعا آینده دوچرخه سواری در ایران روز به روز پیشرفت خواهد کرد.خوشبختانه همه افراد از دوران کودکی با دوچرخه آشنایی دارند همین مساله باعث می شود اگر افراد از کودکی تعلیم ببینند و به صورت حرفه ای کار را دنبال کردند بدنه این رشته در آینده جوان و قوی خواهد بود.
عسگری در پایان گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از افرادی که به این رشته علاقمند هستند و استعداد خوبی هم دارند را آموزش می دهم. اگر آموزش و پرورش کمیته ای تشکیل دهد و در مدارس بتوانند افرادی که شرایط جسمانی و بدنی خوبی دارند را شناسایی کند در آینده این رشته تاثیر به سزایی خواهد داشت.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن