تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798721710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاخ سفيد: اوباما دنبال کشاندن نيروها به عمليات رزمي زميني در عراق نيست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کاخ سفيد: اوباما دنبال کشاندن نيروها به عمليات رزمي زميني در عراق نيست
نشانه دیگری از موفقیت ما مطلبی است که وزارت دفاع درباره مقدار قلمرو داعش گفته است.داعش پیش تر در برخی از نقاط به راحتی فعالیت داشت اما اکنون دیگر ندارد.داعش اکنون در بیست تا بیست و پنج درصد از مناطقی که به راحتی فعال بود نمی تواند امنیت داشته باشد. پیشرفت قابل توجهی در عقب راندن داعش حاصل شده است اما شکست هایی نیز در این راه وجود دارد.
کد خبر: ۵۰۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 20 May 2015


سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد رئیس جمهور آمریکا بدنبال عملیات رزمی زمینی در عراق نیست.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا وسیما، جاش ارنست گفت:هیلاری کلینتون در گفتگوها درباره لایحه اختیار توسعه تجارت نقشی ندارد و او دیگر عضوی از دولت نیست.من نگفتم که وی در توافق با ایران نقش دارد. وی گفت:مهلت قانون میهن پرستی در پایان این ماه به پایان می رسد.این قانون مفاد مهمی دارد که به پرسنل امنیتی ما ابزار لازم را برای محافظت از آمریکا و مردم این کشور می دهد.

در صورتی که این اختیارات گرفته شود،خطری بر امنیت ملی ما خواهد بودو رئیس جمهور در این زمینه نگران است. خبرخوش این است که ما شاهد هستیم مجلس نمایندگان آمریکا به توافق دوحزبی برای تمدید قانون میهن پرستی دست یافته است.همچنین برخی از پیشنهادات برای اصلاحات در این قانون نیز نگرانی هایی را برای برخی از افراد از جمله رئیس جمهور درباره دفاع از آزادیهای مدنی به وجود آورده است.سنا قرار است تا پایان ماه درباره این قانون رای دهد.نگرانی رئیس جمهور این است که برخی در سنا می گویند قانون میهن پرستی باید منقضی شود.این خوشبختانه دیدگاه اکثریت کنگره نیست.

سخنگوی کاخ سفید گفت: راهبرد ائتلاف برای به عقب راندن داعش موفقیت آمیز بوده است وما به ادامه این راهبرد که موفقیت های قابل توجهی داشته است،ادامه می دهیم.رئیس جمهور و تیم امنیتی وی تمایل دارند بر عناصری از این راهبرد تاکید کنند که کارایی خود را بهترنشان داد و عناصری از این راهبرد را که تاثیر قابل توجهی نداشته است،اصلاح کنند.

جاش ارنست گفت:من درباره گفتگوهای مقامات ارشد دولت با خانواده های چهار آمریکایی که داعش آنها را گروگان گرفته بود،اطلاعی ندارم.

سخنگوی کاخ سفید گفت:رئیس جمهور آمریکا به صورت روشن گفته است سناریویی را تصور نمی کند که در آن صدها هزار نیروی آمریکا را به عملیات رزمی زمینی در عراق بکشاند. این به نفع منافع آمریکا نیست و رئیس جمهور نیز این مسئله را بررسی نمی کند و مشاوران نظامی رئیس جمهور نیز این را توصیه نمی کنند.

جاش ارنست درباره بازبینی در سیاست آمریکا در برابر گروگانگیری گفت:پیشرفت زیادی در بازبینی این سیاست حاصل شده است.تیم بازبینی تاکنون پیشنهاداتی را ارائه کردند و گفتگوها در جریان است.ما به صورت روشن گفتیم سیاست ما نپرداختن باج به گروگانگیران یا تروریست ها است و ندادن امتیاز به آنها است.این سیاست قرار نیست تغییر کند و بخشی از بازبینی نیست.بخشی از بازبینی درباره شیوه و مقدار تماس دولت فدرال و دستگاههای امنیت ملی با خانواده ها است.

جاش ارنست گفت:ادامه حمایت شصت عضو ائتلاف (در مقابل داعش) یک نشانه از موفقیت ما است.این نشانه حمایت قوی بین المللی است. موفقیت ما بستگی به این دارد که حکومت عراق به شیوه ای عمل کند که اتحاد کشور حفظ شود.

نشانه دیگری از موفقیت ما مطلبی است که وزارت دفاع درباره مقدار قلمرو داعش گفته است.داعش پیش تر در برخی از نقاط به راحتی فعالیت داشت اما اکنون دیگر ندارد.داعش اکنون در بیست تا بیست و پنج درصد از مناطقی که به راحتی فعال بود نمی تواند امنیت داشته باشد. پیشرفت قابل توجهی در عقب راندن داعش حاصل شده است اما شکست هایی نیز در این راه وجود دارد.

سخنگوی کاخ سفید گفت:ما مدتهاست که درباره ادامه اقدام دولت روسیه در نقض توافق مینسک نگران هستیم. ما درباره ناکامی آنها در عمل به تعهدات خود نگران هستیم و وزیر امور خارجه آمریکا مستقیما این پیام را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه داد.ما همچنین این پیام را به صورت علنی دادیم که درباره سرازیر شدن مواد(تسلیحات)از مرز روسیه نگران هستیم.ما همچنان درباره گزارش ها در خصوص عبور نیروهای روسی از مرز نگران هستیم.

آمریکا و شرکای ما در اروپا همچنان درباره فعالیت های روسیه برای برهم زدن ثبات در اوکراین نگران هستند و ما از نزدیک اوضاع را زیر نظر داریم. آمریکا و شرکای اروپایی درباره تحریم های اعمال شده علیه روسیه مصمم هستند.ما شاهد هستیم این تحریم ها هزینه های اقتصادی بر دوش دولت روسیه گذاشته است ومن مطمئن هستم رئیس جمهور این موضوع را در نشست گروه هفت در آلمان مطرح خواهد کرد.ما همچنان درباره ادامه اقدام روسیه درباره حرکت مواد(تسلیحات) در مرزو حمایت از جدایی طلبان مطلع هستیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن