تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813046759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد اقتصادی ژاپن از پیش بینی ها فراتر رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رشد اقتصادی ژاپن از پیش بینی ها فراتر رفت تهران - ایرنا - دولت ژاپن روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد: رشد اقتصادی کشور در سه ماه نخست سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل از پیش بینی ها فراتر رفت و با شش دهم درصد افزایش به 2.4 درصد رسید.


به گزارش خبرگزاری فرانسه، این میزان رشد اقتصادی ژاپن دو دهم درصد بیشتر از پیش بینی ها بوده است.
اقتصاد ژاپن از ژانویه تا مارس سال جاری میلادی (دی ماه سال 1393 تا فروردین ماه سال 1394) نسبت به مدت مشابه سال قبل شش دهم درصد رشد کرد و به 2.4 درصد رسید.
این دومین رشد پیاپی در دو دوره سه ماه اخیر است. رشد اقتصادی ژاپن در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی نیز با سه دهم درصد رشد از رکود خارج شده بود.
ژاپنی ها با مشکل کاهش رشد اقتصادی و تورم معکوس یا همان «کاهش بهای کالاها» رو به رو هستند و این موضوع سبب شد تا این کشور قدرتمند اقتصادی با بدهی های هنگفت مالی رنج ببرد.
دولت «شینزو آبه» سال گذشته میلادی برای مقابله با بحران بدهی ها، مالیات ها را از پنج درصد به هشت درصد افزایش داد. همچنین بانک مرکزی ژاپن برای مبارزه با تورم معکوس نیز سیاست تسهیل مالی را در پیش گرفت.
افزایش مالیات ها همچنین باعث کاهش رشد اقتصادی شد و دولت «شینزو آبه» را وادار کرد تا مرحله دوم افزایش مالیات ها را تا سال 2017 میلادی به تعویق اندازد.
آساق**9163**1545



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن