تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير کل ثبت احوال استان مرکزي از اعتبار کارت هاي شناسايي ملي تا پايان سال 94 خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۷:۵۷ب.ظ)
مدير کل ثبت احوال استان مرکزي از اعتبار کارت هاي شناسايي ملي تا پايان سال 94 خبر داد موج - اراک - مدير کل ثبت احوال استان مرکزي اعلام کرد: بر اساس مصوبه هيات دولت تمامي کارت هاي شناسايي ملي تا پايان سال 94 اعتبار دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي ثبت احوال استان مرکزي، يزدان خسروي افزود: نيازي به مراجعه مردم براي تمديد اعتبار کارت هاي ملي وجود ندارد.
وي بيان کرد: افرادي که کارت شناسايي ملي خود را گم کرده اند مي توانند به ادارات ثبت احوال مراجعه و کارت ملي قبلي براي آن ها صادر شود.
مدير کل ثبت احوال استان مرکزي ادامه داد: افرادي که به سن 15 سال تمام مي رسند براي آن ها کارت هوشمند ملي صادر مي شود و تاکنون بيش از 24 هزار کارت هوشمند ملي در اين استان صادر شده است.
خسروي گفت: تاکنون بيش از 98 درصد واجدان شرايط بالاي 15 سال اين استان کارت ملي هوشمند دريافت کرده اند.
وي افزود: افرادي که تاکنون کارت شناسايي ملي دريافت نکرده اند بايد در کمترين زمان ممکن براي دريافت آن اقدام کنند.
خسروي در خصوص تغيير محل سکونت و کد پستي نيز گفت: اين افراد مي توانند با مراجعه به سايت ثبت احوال استان مرکزي، وارد قسمت تغيير نشاني شوند و در سامانه اعلام تغيير نشاني کد پستي محل سکونت جديد خود را ثبت کنند.
22 هزار و 705 ولادت، هفت هزار و 437 وفات، 13 هزار 92 ازدواج و سه هزار و 560 واقعه طلاق در سال گذشته در استان مرکزي رخ داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن