تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816643978




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداري از دختران با لباس خلباني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۵:۳۹ب.ظ)
کلاهبرداري از دختران با لباس خلباني موج - مردي که دوست داشت خلبان شود دست به کلاه‌برداري از دختران جوان زد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مورخه 31 فروردين 94 خانم جواني با مراجعه به دادسراي ناحيه 5 تهران و طرح شکايتي اعلام کرد که شخصي به بهانه استخدام وي در شرکت هواپيمايي...، از وي کلاه‌برداري کرده است.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «کلاه‌برداري» و به دستور شعبه يازدهم بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران، پرونده جهت رسيدگي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
شاکيه پس از حضور در پايگاه دوم پليس آگاهي، در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: حدود يک سال پيش از طريق شبکه اجتماعي فيس‌بوک با جواني به نام «فرشاد. ف» آشنا شدم که خود را خلبان و داراي مدرک تحصيلي دکتري و بالاتر معرفي کرده بود.
وي ادامه داد: مدتي از آشنايي من و فرشاد در داخل شبکه فيس‌بوک گذشت تا اينکه با يکديگر ملاقات حضوري داشتيم، در اولين ملاقات، فرشاد با لباس خلباني به ملاقات من آمد و مدعي شد که پس از ملاقات با بنده مي‌بايست براي پرواز به فرودگاه مهرآباد برود.
شاکيه افزود: پس از گذشت مدتي و به واسطه علاقه شديدي که به شغل ميهمان‌داري هواپيما داشتم، از فرشاد درخواست کردم تا در صورت امکان از ارتباطات خود در شرکت هواپيمايي... جهت استخدام من به عنوان ميهماندار استفاده کند و او نيز با استقبال کردن از پيشنهاد بنده مدعي شد که براي تسريع در انجام برخي امور استخدامي نياز به پرداخت مقداري پول دارد و به اين بهانه، مبلغ 6 ميليون تومان از من دريافت کرد.
شاکيه در ادامه اظهارات خود به کارآگاهان گفت: مدتي از پرداخت پول به فرشاد گذشته بود تا اينکه فرشاد با دادن يک معرفي‌نامه به بنده که آن را در داخل سربرگ داراي آرم شرکت هواپيمايي... نوشته بود، عنوان کرد که معرفي‌نامه را نزد خودم نگه‌ داشته تا آخرين هماهنگي‌هاي لازم را جهت طي کردن دوره آموزشي ميهمان‌داري انجام دهد، اما؛ پس از آن ديگر از وي خبري نشد.
شاکيه در ادامه شکايات خود عنوان داشت: آنچه مرا مجبور به شکايت کرده نه آن مبلغ 6 ميليون تومان بلکه آن وعده‌هاي دروغين فرشاد است که هر بار عنوان مي‌کرد به زودي به عنوان ميهماندار هواپيما استخدام خواهم شد و من نيز با اطمينان به سخنان فرشاد، موضوع آشنايي خود و فرشاد و استخدام در شرکت هواپيمايي را در ميان اعضاي خانواده، دوستان و... بازگو مي‌کردم.
با آغاز رسيدگي به پرونده، کارآگاهان ضمن مراجعه به دفتر شرکت هواپيمايي... اطلاع پيدا کردند که شخصي به نام فرشاد. ف در اين شرکت مشغول به کار نبوده و بنابراين معرفي‌نامه ارائه شده به شاکيه جعلي است.
در ادامه تحقيقات و شناسايي تعداد ديگري از شکات شناسايي شده، کارآگاهان موفق به شناسايي محل تردد فرشاد در فرودگاه مهرآباد شدند، ضمن انجام هماهنگي با عوامل حراست و پليس فرودگاه مهرآباد، سرانجام فرشاد در مورخه 24 ارديبهشت 94 شناسايي و دستگير شد.
در تاريخ دستگيري، «فرشاد. ف» (متولد 1366) با لباس و کيف فرم خلباني داراي درجه کاپيتاني در ترمينال شماره دو فرودگاه مهرآباد در حال تردد بود که توسط کارآگاهان پايگاه دوم شناسايي شد، در زمان دستگيري، فرشاد با ايجاد جوسازي قصد ممانعت از دستگيري و متواري شدن از محل را داشت که با همکاري عوامل حراست فرودگاه، دستگير و توسط کارآگاهان به پايگاه دوم پليس آگاهي منتقل شد.
با انتقال فرشاد به پايگاه دوم آگاهي و بررسي تصاوير مدارک شناسايي متعلق به افراد غير، کارآگاهان موفق به شناسايي ده‌ها مالباخته و شاکي ديگري شدند که متهم به بهانه استخدام آن‌ها در مشاغل «ميهمان‌داري» و «اداري» اقدام به دريافت مبالغ چند ميليون توماني از آن‌ها کرده بود.
متهم که چاره‌اي جز اعتراف نداشت: به واسطه علاقه شديد به خلباني، اقدام به تهيه لباس خلباني و معرفي خود به عنوان خلبان در شبکه‌هاي اجتماعي کرده و طي اين مدت با مطالعه دقيق درباره خلباني و انواع هواپيماهاي مسافربري اطلاعات نسبتا دقيقي از اصطلاحات خلباني و... پيدا کرده بودم، قصد داشتم تا با پولي که (از طريق شکات) به دست مي‌آورم، هزينه دوره‌هاي آموزشي ويژه خلباني را تأمين نمايم.
سرهنگ کارآگاه داوود مرادي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به اين موضوع که متهم خود را به عنوان خلبان هواپيماهاي مسافربري از نوع فوکر 100 و ايرباس معرفي کرده، در پايان اعلام اين خبر گفت: با شناسايي ده‌ها مالباخته ديگر و اعتراف صريح متهم به کلاه‌برداري از آن‌ها، قرار قانوني از سوي مقام محترم قضايي صادر و متهم جهت شناسايي ديگر جرايم و شکات احتمالي در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است، از کليه شکات و مالباختگان احتمالي که بدين شيوه و شگرد مورد کلاه‌برداري قرارگرفته‌اند، دعوت مي‌شود تا جهت پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان آزادي-خيابان زنجان شمالي مراجعه نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن