تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798299004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامره: خصوصی سازی فقط بهانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سامره: خصوصی سازی فقط بهانه بود
علی سامره مهاجم سابق استقلال معتقد است بحث های خصوصی سازی برنامه ریزی شده بود تا استقلال در لیگ نتیجه نگیرد.

سامره در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: به عقیده من در حالی که استقلال در این فصل در هفته های ابتدایی خوب نتیجه گرفته بود و حتی صدرنشین بود، دولت در حالی که می‌ دانست هرگز باشگاه استقلال و پرسپولیس با این همه طرفدار خصوصی نمی‌ شوند، بحث مزایده ها را راه انداخت تا تمرکز را از بازیکنان و کادرفنی بگیرد و در نهایت شرایط استقلال بد شد.

خصوصی سازی بهانه بود تا استقلال نتیجه نگیرد

بازی دربی در هفته آخر را که نگاه می‌ کردم احساس می‌ کردم این برد و باخت ها بهانه است. متاسفانه من شک دارم که از ابتدا قرار بوده واگذاری به بخش خصوصی صورت بگیرد چون خود دولت می‌ داند که یک چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد. من با صراحت بگویم که تمام بحث هایی که در مورد کم کاری بازیکنان یا امیر قلعه‌نویی می‌ شود اشتباه است چون این تیم در حالی که داشت نتیجه می‌ گرفت و در صدرجدول بود، بحث های خصوصی سازی بر پیکره آنها ضربه زد و تمرکز را از مدیریت، کادرفنی و بازیکنان گرفت و این کارها همه با برنامه بود. یک دو دو تا، چهار تای ساده که هرگز این دو باشگاه خصوصی نمی‌ شوند، حالا همه که می‌ بینید سمند که خودش زیرمجموعه ایران خودرو و خودش خودروساز دولتی است پیشنهاد داده است.

استقلال قهرمان می‌ شد کسی لذت نمی‌ برد

با توجه به تعداد بالای هواداران استقلال و پرسپولیس و سطح توقعی که نسبت به آنها وجود دارد باید تمام تلاشمان را بکنیم که این تیم ها به دور از حواشی در آرامش کار کنند و همه از فوتبال آنها لذت ببرند. واقعیت این است که اگر استقلال در این فصل هم قهرمان می‌ شد کسی لذت نمی‌ برد چون بازی های زیبایی را به نمایش نگذاشته بود. در حقیقت اصلا آنها تمرکز نداشتند. تمرکز نداشتن آنها هم دلایل خاص خودش را داشت که مهمترین آنها بحث خصوصی سازی بود.

فرگوسن هم به استقلال بیاید فایده ندارد

در میانه گزینه هایی که مطرح می‌ شود مثل آقای منصوریان و مظلومی من فکر می‌ کنم حتی اگر فرگوسن همه به استقلال بیاید هیچ فایده ای ندارد. مشکل آدم ها نیستند مشکل افرادی هستند که می‌ خواهند تحت هر شرایطی در سمت خودشان باقی بمانند حتی اگر یک فصل استقلال نتیجه نگیرد. در بدترین شرایط حتی اگر مدیر باشگاه با اسپانسرها قرارداد بست به خاطر بحث های خصوصی سازی هیچ پولی به باشگاه تزریق نشد تا مشکلی بر مشکلات تیم افزوده شود.

یک مسوول دولتی برنامه مکتوب برای سرخابی تدوین کند

من مطمئن هستم که استقلال و پرسپولیس هرگز به بخش خصوصی نمی‌ رسد چون هر کس که می‌ خواهد چنین کاری کند، دنبال بزرگ کردن اسم خودش است و با این همه بدهی که باشگاه دارد تنها اتفاقی که می‌ افتاد این است که مجددا استقلال و پرسپولیس با بدهی بیشتر به دولت بازپس داده خواهند شد. من واقعا یک سوال از مسوولین دولت دارم یک مدیر سیاسی نیست که یک برنامه کلی مکتوب برای این دو باشگاه پرطرفدار و با ریشه تدوین کند؟!

نفت و تراکتور تعارف کردند سپاهان قهرمان شد

به عقیده من در حالی که قهرمانی در دست نفت و تراکتور بود آنها این مقام را با هم تعارف کردند تا سپاهان به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و نشان دهد که تعارف آمد و نیامد دارد. این بحث هایی هم که راه افتاد پیرامون اینکه به تراکتوری ها گفته بودند بازی به تساوی کشیده شده به نظر من دانسته بوده چون آنها می‌ خواستند در مقابل ناراحتی هوادارانشان تایم بخرند و آن همه هوادار را به نحوی کنترل کنند. من امیدوارم که هواداران تراکتور که از نتایج تیم بسیار ناراحت شدند، فصل آینده در درجه اول شاهد بازی های خوب و سپس قهرمانی تیم باشند.

قلعه‌نویی با توانایی که دارد در هر تیمی می‌ تواند نتیجه بگیرد

در اینکه فوتبالیست ها و تماشاگران فوتبال در ایران باهوش هستند شکی وجود ندارد اما بحث مربیگری فرق می‌ کند و یک تیم هرچقدر پولدار باشد باید شرایطی وجود داشته باشد که کادرفنی و بازیکنان آن تمرکز داشته باشند که این اتفاق امسال در استقلال نیافتد. در مورد جدایی آقای قلعه‌نویی هم باید بگویم، در فوتبال همه مربیان کوله پشتی به دوش هستند و همه می‌ دانند که باید یک روزی ساکشان را جمع کنند و بروند، همین برد و باخت و رفت و آمدهاست که شیرین است. اما مربی که می‌ رود معمولا با انگیزه بیشتر و دانش بهتر برمی گردد. با توجه به حضور رسانه ها و تدارکات قویی که در کنار آقای قلعه‌نویی حضور داشت این انتظار می‌ رفت که او حواشی را بهتر جمع کند اما وقتی تیم نتیجه نگرفت طبیعی است که مدیران استقلال ناراحت باشند و دست به تغییر بزنند اما من مطمئنم آقای قلعه‌نویی با توانایی که دارد به هر تیم دیگری برود می‌ تواند در کمال آرامش نتیجه بگیرد.


15:49 1394/02/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن