تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815354518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیک‌زاده:هیچوقت به استقلال خیانت نکردم


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
بیک‌زاده:هیچوقت به استقلال خیانت نکردم
نگران بودم در دربی اشتباهاتی کنم که در نتیجه تاثیر بگذارد
بیک‌زاده:هیچوقت به استقلال خیانت نکردم مدافع هافبک استقلال می‌گوید به دلیل نگرانی از انجام اشتباه تاثیر گذار در دربی به میدان نرفته است.


به گزارش فرهنگ نیوز ، هاشم بیک زاده  درباره حواشی پیش آمده مرتبط با وی در رسانه ها گفت: همه من را می شناسند و می دانند چه اخلاقیاتی دارم. من تا به امروز هیچ حاشیه ای نداشتم و مطمئنا در آینده هم نخواهم داشت زیرا به دنبال این کارها نیستم و تنها بر روی کار خودم تمرکز دارم اما مجبور شدم تا اتهاماتی که به من وارد شده بود را جواب بدهم.


مدافع هافبک استقلال درباره آینده خود در استقلال تصریح کرد: برای فصل هنوز تصمیمی نگرفته ام زیرا تکلیف استقلال مشخص نشده است. من استقلال و هواداران را دوست دارم و به همین دلیل با همه مشکلات این تیم ساخته ایم. در سالهای گذشته هم این مشکلات و کاستی ها بود و ما از گذشته نیز طلبکار هستیم.وی  در پایان افزود: من هیچوقت به استقلال خیانت نکردم و دوست داشتم در دربی به تیم خودم کمک کنم برای همین بر خلاف توصیه پزشکان به اردو تیم پیوستم و در اردو ماندم و دلیل به زمین نرفتن من هم این بود که به دلیل ضعفی که داشتم نگران بودم اشتباهاتم در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.



94/2/29 - 12:49 - 2015-5-19 12:49:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن