تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819654425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار تبریز: تقاضای تغییر داور ازسوی سازمان لیگ پذیرفته نشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار تبریز: تقاضای تغییر داور ازسوی سازمان لیگ پذیرفته نشد تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان تبریز گفت: یک روزقبل از دیدارتراکتورسازی و نفت تهران تغییر داوران را ازسازمان لیگ درخواست کردیم ولی متاسفانه تقاضای ما از سوی رییس سازمان لیگ پذیرفته نشد.


رحیم شهرتی فر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ازاین که مهدی تاج رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به پیشنهاد مسوولان استان مبنی برتغییر داور دیدار تیم های تراکتور و نفت بی تفاوت بوده است ، ابراز تاسف کرد.
وی افزود: در جلسه ای که روز پنج شنبه و یک روز قبل از دیدار با حضور تاج در تبریز برگزار شد، من به همراه تعدادی از اعضای جلسه پیشنهاد دادیم برای ازبین بردن تمام احتمالات مربوط به نوع داوری علیرضا فغانی در خصوص بازی های تراکتورسازی، علاوه بر وی ، داوران دو دیدار مهم لیگ برتر نیز تغییر کند.
شهرتی فر گفت: اما این تقاضا مورد بی توجهی تاج قرار گرفت و وی اعلام کرد فدراسیون فوتبال بهترین داور را برای دیدارتراکتور و نفت انتخاب کرده است.
وی اظهار کرد: ما می دانستیم که نوع داوری های قبلی فغانی برای تراکتورسازی به ویژه در دیداربا سپاهان در میان مردم و هواداران تبریزی ایجاد حساسیت می کند، اما مسوولان لیگ برتر و فدراسیون فوتبال نسبت به این قضیه از خود بی تفاوتی نشان دادند.
رییس شورای تامین شهرستان تبریز با بیان این که تاکید ما قبل از دیدار جمعه شب، بر روی داوری منصفانه و عادلانه بود، گفت: این خواسته مسوولان آذربایجان شرقی در عمل با هیچ اقدامی از جانب مسوولان سازمان لیگ مواجه نشد و ما به خاطر این قضیه به شدت معترضیم.
شهرتی فر ادامه داد: تنها پاسخ رییس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به ما این بود که تذکرات لازم را به داوران بازی می دهیم.
وی در مورد این اظهارنظر که اتفاقات ورزشگاه یادگار امام ( ره ) تبریز از قبل برنامه ریزی شده بود، گفت: در حالی که تمام مسوولان استان و شهرستان آماده برگزاری جشن قهرمانی تراکتورسازی بودند، اظهاراتی از این دست به حاشیه راندن مسایل مربوط به داوری مسابقه است.
شهرتی فر افزود: من به عنوان رییس شورای تامین شهرستان تبریز اظهارات نمایندگان اصفهان و اردبیل در مورد این که اتفاقات دقایق آخر بازی تراکتور و نفت طراحی شده بود، به شدت تکذیب می کنم.
وی یادآورشد : بیشترین نگرانی مسوولان آذربایجان شرقی در خصوص دیدار جمعه شب مربوط به سوء مدیریت مسوولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بود.
3038/1756



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن