تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوی تیم ملی دانشجویان در دوبی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اردوی تیم ملی دانشجویان در دوبی
سرمربی تیم ملی فو‌تبا‌ل دانشجویان با بیان این که خواستار حضور سجاد شهباززاده و امید عالیشاه در این تیم هستیم، تاکید کرد: در صورتی آنها می توانند در یونیورسیاد جهانی حضور یابند که در اردوها حاضر باشند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فرشاد کرمی درباره آخرین وضعیت تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل دانشجویان ایران برای حضور در بیست و هشتمین یونیورسیاد جهان که قرار است تیر ماه سال جاری در کره جنوبی برگزار شود، اظها‌ر کرد: هشت ماه است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و از تمامی دانشجویانی که فکر می کردیم می‌توانند به تیم ‌ملی کمک کنند آزمایش گرفتیم و در بازی‌های تدارکاتی مختلف آنها را تست کردیم. تمام تلاش خود را انجام دادیم تا از تمامی بدنه دانشگاه‌های سراسر کشور تیمی خوب و یک دست را جمع و جور کنیم.

سرمربی تیم ملی فو‌تبا‌ل دانشجویان خاطر‌ نشان کرد: در بازی‌های تدارکاتی یک بار تیم ملی امید را شکست دادیم و دو بار نیز از سد تیم ملی جوانان عبور کردیم و تیم ملی آذربایجان را هم چهار بر صفر از پیش‌رو برداشتیم. سعی کردیم با کار سالم تیم یک دستی را تدارک ببینیم و نفرات نهایی در اردویی که از 31 اردیبهشت تا پنج خرداد خواهد بود، انتخاب خواهند شد.

وی با بیان این که در تاریخ چهارم و پنجم خرداد دو بازی دوستانه مقابل ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهیم کرد، گفت: پیش از اعزام به کره جنوبی نیز یک اردوی چهار – پنج روزه در دوبی خواهیم داشت. در حال‌ حاضر 30 نفر در اردو حضور دارند که هشت نفر آنها پس از دو بازی تدارکاتی با ذوب آهن خط می‌خورند و نفرات نهایی مشخص خواهند شد.

کرمی با اشاره به این که امکانات مورد نیاز برای تمرینات تیم فو‌تبا‌ل دانشجویان مهیا شده است، گفت: همه امکانات مانند زمین، خوابگاه، تغذیه و ... به خوبی برای تیم مهیاست و هیچ مشکل خاصی در این زمینه نداریم. ان‌شا‌ء‌الله با حما‌یت‌هایی که از این تیم صورت گرفته است بتوانیم در این ر‌قابت‌ها موفق شویم.

وی درباره همگروهی با برزیل، ژاپن و مالزی نیز اظها‌ر کرد: در گروه سختی قرار داریم چرا که برزیل آوازه جهانی دارد و ژاپن هم در فو‌تبا‌ل دانشجویی بسیار قدرتمند است. قرار است دو تیم از این گروه به مرحله بعد صعود کنند و جزو هشت تیم قرار بگیرند. با این وجود مهم‌تر‌ین هدف ما صعود از مرحله مقدماتی است و ان‌شا‌ء‌الله در مرحله حذفی نیز تمام سعی خود را می‌کنیم تا با پیروزی مقابل حریفمان به جمع چهار تیم نهایی برسیم.

سرمربی تیم ملی فو‌تبا‌ل دانشجویان درباره نفرات شاخص این تیم نیز، خاطر‌ نشان کرد: از امید عالیشاه و سجاد شهباززاده نیز به خاطر این که دانشجو هستند دعوت کردیم تا در تیم ‌ملی حضور یابند اما از سویی دیگر آنها از طرف کا‌ر‌لوس کی‌روش به تیم بز‌ر‌گسالان دعوت شده‌اند و حضور آنها در تیم ما بسیار مشکل شده است. اگر آنها بتوانند با ما در اردوها پیش از اعزام به کره جنوبی شرکت کنند از آنها استفاده خواهیم کرد، در غیر این صورت امکان این که در روز پایانی بخواهند با ما به کره جنوبی بیایند به هیچ وجه وجود ندارد. از میان بازیکنان لیگ برتر نیز ناصری از گسترش فولاد، گروسیان از استقلال، حیدری از پدیده گلرهای ما هستند. از آنجا که این پست بسیار حساس است سعی کردیم از نفرات با تجربه استفاده کنیم. همچنین محسن کریمی از استقلال، سامان آقازمانی از آرارات ارمنستان، محمد حسین پور از راه‌آهن و کوشا بهایی پور از لیگ کشور آذربایجان به همراه چند بازیکن لیگ یکی نیز در تیم ملی فو‌تبا‌ل دانشجویان حضور دارند.


12:44 1394/02/29





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن