تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش مربیان و داوران در اولویت کاری هیئت تکواندو بهشهر قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس هیئت تکواندو : آموزش مربیان و داوران در اولویت کاری هیئت تکواندو بهشهر قرار دارد ساری- ایرنا- رییس هیئت تکواندو بهشهر با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در ارتقای کاری مربیان این رشته گفت: آموزش مربیان و داوران در اولویت کاری هیئت تکواندو بهشهر قرار دارد.


"عبدالرحمان قاسمی گلوردی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتقاء سطح فنی مربیان و داوران از مسائل مهمی است که با دقت مورد توجه است و با هماهنگی انجام شده دوره های مختلف آموزشی در سطح استان و کشور با هماهنگی هیئت تکواندو مازندران برگزار می شود.
وی اظهار داشت: امیدواریم تدوام برگزاری این کلاس ها، در افزایش راندمان کاری و فعالیت های ورزشی تاثیر بسزایی داشته باشد.
رییس هیئت تکواندو بهشهر اهداف برگزاری دوره های آموزشی را ارتقاء سطح فنی مربیان و داوران، آشنایی با تکنیک های مختلف ارائه شده و افزایش توان مربیان در کلاس داری اعلام کرد.
قاسمی گلوردی گفت: هیئت تکواندو بهشهر هم اکنون دارای 12 مربی و 5 داور در سطح مختلف است که در سال جاری کلاس های کلاس هماهنگی مربیان و کلاس هماهنگی داوران زیر نظر هیئت استان برگزار شد و تا پایان سال نیز این دوره از کلاس ها تداوم داشته و در نظر داریم کلاس های مختلف دیگری نیز برگزار شود.
وی همچنین با اشاره به حضور حدود 700 نفر تکواندو کار مرد و زن در بهشهر گفت: متاسفانه علی رغم تعدد ورزشکاران و مدال آوری، از خانه تکواندو و سالن تخصصی این رشته در بهشهر محروم هستیم.
قاسمی گلوردی ادامه داد: در سرانه فضای ورزشی زیر 40 صدم هستیم و باید در این رابطه چاره اندیشی است که این سرانه برای جمعیت 160 هزارنفری بهشهرشایسته نیست و با این سرانه ورزشی نمی توانیم بدرستی ورزش و مسابقه برگزار کنیم.
وی با اشاره به اینکه وجود سالن تخصصی برای تکواندو از ضروریات مهم است، افزود: هم اکنون از سالن های استیجاری در سطح شهرستان بهشهر استفاده می کنیم که در صدد هستیم تا با رایزنی ها،خانه کشتی بهشهر به هیئت رزمی واگذار و این هیئت از سالن تختی استفاده کند.
رییس هیئت تکواندو بهشهر گفت : حدود 40 هیئت ورزشی در شهرستان بهشهر فعال است که هیئت کشتی و تکواندو از فعال ترین این هیئت های ورزشی است علی رغم مدال آوری و پیشرفت های مختلف هیئت تکواندو، فاقد خانه تکواندو بوده و بهشهر تنها یک خانه تخصصی برای کشتی دارد.
قاسمی گلوردی با قدردانی از همکاری اداره ورزش و جوانان بهشهر در حمایت از تیم های ورزشی و اعزام به مسابقات مختلف گفت: در ماه جاری بیش از 20 نفر از تکواندوکاران دختر و پسر بهشهر در مسابقات پومسه هان مادانگ در خانه تکواندو تهران شرکت کردند که حدود نیمی از این تکواندوکاران، حائز رتبه های برتر شدند.
شهرستان 160 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده است.ک/3
7332/1654



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن