تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813310138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بد اخلاقی ها در عرصه ورزش جایی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل ورزش و جوانان زنجان: بد اخلاقی ها در عرصه ورزش جایی ندارد زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزش عرصه جوانمردی و پهلوانی است و به این دلیل بد اخلاقی ها در این عرصه هیچ جایی ندارد و مورد قبول نیست.


سیدارسالان حسینی در مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان زنجان که ظهر روز دوشنبه در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد افزود: دور بودن از حواشی در ورزش به منظور رشد، شکوفایی و پویایی هرچه بهتر و بیشتر ورزش لازم و ضروری است.
وی اظهار کرد: زنجان درعرصه ورزش از ظرفیت و پتانسیل های خوب و مناسبی برخوردار است و کار و فعالیت در هیات ها باید تخصصی تر و به منظور ارتقا سطح فنی و توانمندی ورزشکاران باشد و اعضا نیز بر حسب وظیفه ای که عهده دار شده اند امورات محوله را انجام دهند.
حسینی با بیان اینکه هیات ها و دست اندرکاران امر ورزش برای استفاده از ظرفیت ها باید برنامه ریزی داشته باشند افزود: ورزش موجب سلامتی و پویایی افراد و جامعه می شود و هر قدر در این عرصه تاثیرگذار هزینه شود در واقع سرمایه گذاری است و فخرآفرینی و عزت مندی برای کشور را به دنبال خواهد داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با تاکید براینکه مسوولیت ها یک فرصت برای افراد است و باید آن را قدر دانست و با تمام توان به جامعه هدف خدمت کرد، گفت: از مسوولان فدراسیون های ورزشی انتظار می رود به ورزش استان هایی که دارای ظرفیت و پتانسیل های خوب و بالا هستند توجه ویژه و وافری داشته باشند تا مسیر برای افتخارآفرینی و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین برون مرزی هموارتر شود.
حسینی به جایگاه ورزش بسکتبال زنجان اشاره کرد و کار ریشه ای در این رشته ورزشی را ضروری دانست و افزود: هرچند بسکتبال زنجان خوب و تاثیرگذار است ولی از وجود یک ملی پوش در تیم ملی محروم است و رسیدن به این مهم نیازمند ظرفیت سازی بهتر و بیشتری است که نباید نادیده گرفته شود.
وی اظهار کرد: آموزش و پرورش باید به شکل جدی تری به ورزش ورود پیدا کند چراکه دانش آموزان از لحاظ روحی، روانی و جسمی نیازمند توجه هستند و بهتر است به سمت و سوی ورزش سوق داده شوند.
مجمع انتخابات ورزش بسکتبال استان زنجان، روز گذشته /دوشنبه/ با حضور دو کاندیدا برگزار و در نهایت ناصر فغفوری با کسب 10 رای از 14 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات، سکان هدایت این رشته ورزشی را عهده دار شد.
597/6085



29/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن