تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814673909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزم سرخپوشان برای غلبه بر امواج آبی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مروری بر مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛
عزم سرخپوشان برای غلبه بر امواج آبی
مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود و تیم فوتبال پرسپولیس نماینده کشورمان به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می‌رود.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز ساعت 19 و 30 دقیقه در ورزشگاه آزادی پذیرای تیم فوتبال الهلال عربستان است.


تیم پرسپولیس با برد مقابل رقیب سنتی‌ خود استقلال در دربی 80 با روحیه مضاعف به مصاف حریف عربستانی خود می‌رود.


سرخپوشان با عملکرد خوبشان در مرحله گروهی نشان دادند که شایسته حضور در بین 16 تیم برتر آسیا هستند و اگر بازیکنان پرسپولیس به خودباوری لازم رسیده باشند آن وقت می‌توانند در جمع هشت تیم برتر آسیا هم حضور یابند. با این حال پرسپولیس در روزی که قرار است مزایده واگذاری‌اش برگزار شود و مالک آینده‌اش را بشناسد باید مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیابازی کند مزایده‌ای که شاید هم  برگزار نشود. به هر حال اعضای تیم پرسپولیس و هواداران این تیم نگاه شان به سمت مزایده چهارم است و اینکه بالاخره مالک باشگاه شخصی یا نهادی خواهد بود؟


در آن سوی میدان تیم فوتبال الهلال عربستان با 4 برد یک مساوی و یک شکست و کسب سیزده امتیاز صدرنشین گروه c شد و اکنون در مرحله یک هشتم نهایی باید برابر پرسپولیس صف‌آرایی کند.


الهلال عربستان تیمی قدرتمند و با امکانات است که با 54 امتیاز در لیگ عربستان در این فصل سوم شده است. با این حال الهلالی‌ها می‌دانند که کار بسیار سخت و دشواری مقابل صد هزار هوادار پرسپولیس در ورزشگاه آزادی دارند.


تیم فوتبال الهلال همگروه فولاد خوزستان در گروه c بود و توانست این تیم را 2 بر صفر شکست دهد. بر این اساس پرسپولیس باید انتقام آن باخت را بگیرد و هم با یک برد قاطع راه خود را برای صعود هموار کند.


برانکو به خوبی می‌داند بازی برگشت در ریاض سخت خواهد بود بنابراین تیمش را برای پیروزی قاطع به زمین مسابقه می‌فرستد.


همچنین پرسپولیس نباید گلی از الهلال دریافت کند و اگر بتواند باید بیش از یک گل به حریف عربستانی بزند تا برای بازی برگشت خیالش کمی آسوده باشد. سرخپوشان امروز با حمایت صد هزار تماشای به مصافل الهلال عربستان می‌روند.


به طور حتم اعضای تیم عربستان از شکست النصر که صدرنشین لیگ عربستان هم بود در آزادی داستانها شنیده‌اند و محتاطانه مقابل سرخپوشان قرار خواهند گرفت. جیورجیورس ساماراس یونانی مشهورترین بازیکن الهلال است که به صورت قرضی از وست برومویچ انگلستان به الهلال آمده است علاوه بر ساماراس تائه هوی کوآک مدافع کره‌ای، دیاگو (مدافع برزیلی) و تیاگونونس (هافبک برزیلی) دیگر بازیکنان خارجی الهلال هستند.


سعود کریری، یاسر الشهرایی، یاسر القحطایی، ناصر الشهرانی، سالم الدوساری و نواف العابد دیگر بازیکنان معروف این تیم عربستان هستند. جیورجیورس دونیس یونانی که در فرانکفورت آلمان متولد شده است سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان است.


تیم فوتبال الهلال عربستان تاکنون دو بار قهرمانی و سه بار نایب قهرمان مسابقات باشگاه‌های آسیا شده است این تیم در شیوه قدیم مسابقات در سالهای 1991 و 2000 قهرمان در سالهای 1986و 87 نایب قهرمان رقابتها شد. الهلال در دوره قبل بازیهای هم موفق شد تا فینال صعود کند همچنین امواج آبی لقب تیم فوتبال الهلال عربستان است.


عملکرد الهلال مقابل تیمهای ایرانی


تیم فوتبال الهلال در سالهای گذشته مقابل تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است.
در مجموع این بازیها الهلال 6برد و 4 مساوی 5 شکست بدست آورده است.


این تیم در سال 2012 هم برابر تیم پرسپولیس دربازی رفت با نتیجه 1 بر 1 متوقف شد اما در بازی برگشت توانست نماینده کشورمان را با نتیجه 1 بر صفر شکست دهد آخرین بازی تیم الهلال عربستان مقابل تیمی از ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2015 برمی‌گردد که الهلال در بازی رفت توانست تیم فولاد خوزستان را 2 بر صفر شکست دهد اما در بازی برگشت برابر نماینده کشورمان به تساوی بدون گل رضایت داد.


به هر حال باید دید پرسپولیس با بازیکنان جوانش می‌تواند کار الهلال را در ورزشگاه آزادی یکسره کند یا نه!


گفتنی است تیمهای فوتبال السد و لخویای قطر هم ساعت 20 و 45 دقیقه مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.


انتهای پیام/ 



اخبار مرتبط

کاروان تیم فوتبال الهلال با 46 نفر در تهران
ارتش سرخ پایتخت به شکست آبی‌پوشان عربستانی می‌رود
آغاز اردوی سرخپوشان از ظهر امروز
اتفاقات تبریز تلاشهای یکساله دو تیم را به باد داد




۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن