تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798717189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 604 کيلوگرم ترياک و دستگيري باند توزيع گسترده شيشه در مرکزي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۴:۲۰ب.ظ)
کشف 604 کيلوگرم ترياک و دستگيري باند توزيع گسترده شيشه در مرکزي موج - فرمانده انتظامي استان مرکزي از کشف 604 کيلوگرم ترياک و دستگيري اعضاي يک باند تهيه و توزيع شيشه در دو عمليات ماموران پليس مواد مخدر در شهرستان‌هاي دليجان و زرنديه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار عزيزاله ملکي، فرمانده انتظامي استان مرکزي، در حاشيه بازديد اعضاي شوراي تأمين اين استان و در جمع خبرنگاران در تشريح اين عمليات‌ها گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دليجان در تحقيقاتي از جا به جايي يک محموله بزرگ مواد مخدر از محورهاي مواصلاتي اين شهرستان مطلع شدند و با برنامه‌ريزي عملياتي چندين تيم نامحسوس کليه محورهاي مواصلاتي را تحت مراقبت قرار دادند.
وي افزود: سرانجام عصر روز پنج‌شنبه بيست و چهارم ارديبهشت ماموران پليس شهرستان موفق شدند، خودروي کاميوني را که يک تانکر سوخت را يدک مي‌کرد، در ورودي اين شهرستان متوقف کنند.
وي ادامه داد: در بازرسي دقيقي که از خودرو به عمل آمد مقدار 604 کيلوگرم ماده مخدر ترياک که در بسته‌بندي‌هايي به شکلي ماهرانه در تانکر سوخت جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامي استان مرکزي اضافه کرد:‌ راننده خودرو قصد داشت محموله خودرو را در تهران تخليه کند که دستگير و برخورد قضائي با وي در دستور کار قرار گرفت.
در سال گذشته در استان مرکزي 6 تن و 100 کيلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
فرمانده انتظامي استان مرکزي در ادامه به عملياتي که منجر به دستگيري يک باند پنج نفره تهيه و توزيع ماده مخدر شيشه در شهرستان زرنديه شد، اشاره کرد و گفت: در عملياتي ديگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرنديه که از توزيع شيشه به خصوص در ايام تعطيلات در بين مسافران و برخي از شهرها مطلع شده بودند، تحقيقات خود را براي شناسايي عاملان آن آغاز کردند.
وي اضافه کرد: در بررسي‌هاي تکميلي مشخص شد افرادي که در زمينه توزيع اين ماده مخدر در سطح شهرستان فعاليت مي‌کنند ساکن تهران هستند و در روزهايي خاص به اين شهرستان تردد مي‌کنند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: سرانجام با تحقيقاتي شبانه‌روزي، فعاليت اين افراد در يک منزل روستايي در حوالي شهرستان شناسايي شد و در عملياتي غافلگيرانه پنج نفر از اعضاي اين باند را دستگير شدند.
سردار ملکي افزود: در اين عمليات دو دستگاه خودرو سواري از اين باند توقيف شد و تحقيقات تکميلي از آنان در حال پيگيري است.
فرمانده انتظامي استان مرکزي در ادامه به گوشه‌اي از دستاوردهاي پليس استان از ابتداي سال اشاره کرد و گفت: افزايش 9 درصدي کشف مواد مخدر، 90 درصدي سرقت‌ها و کاهش 5 درصدي انواع سرقت، 33 درصدي سرقت به عنف، 40 درصدي احشام، 100 درصدي سرقت محموله و کاهش 34 درصدي کشته‌شدگان سوانح رانندگي و... برخي از تلاش‌هاي پليس استان است که از ابتداي سال محقق شده است.
کاهش هفت درصدي سرقت، افزايش 42 درصدي کشف سرقت به عنف، کاهش 22 درصدي متوفيان ناشي از تصادفات، افزايش 89 درصدي کشف مواد مخدر و کسب رتبه ممتاز فرماندهي انتظامي استان مرکزي در سطح ملي نيز در سال گذشته توسط پليس استان به دست آمده است.
سردار ملکي همدلي اعضاي شوراي تأمين و مشارکت شهروندان ولايت مدار استان را مهم‌ترين ارکان امنيت پايدار در استان برشمرد و افزود: با امنيت خوب استان زمينه لازم براي جذب سرمايه‌گذاري و فعاليت‌هاي اقتصادي به بهترين شکل در استان محقق است و نيروي انتظامي همواره عزم و اراده خود را بر اعتلاي ميهن اسلامي و حل مشکلات مردم پايه‌ريزي کرده است.
اعضاي شوراي تأمين استان مرکزي نيز از دستاوردهاي پليس در عمليات‌هاي اخير بازديد کردند و عملکرد پليس در اين حوزه مورد تقدير قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن