تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803652730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مزایده چهارم سرخآبی ها فردا برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نصرالله سجادی: مزایده چهارم سرخآبی ها فردا برگزار می شود خبرگزاری پانا: نصرالله سجادی در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد فدراسیون جودو در سه سال گذشته گفت که جودو افت داشته است و فدراسیون باید پاسخگوی این عملکرد باشد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ساعت 12:55

به گزارش خبرگزاری پانا، معاون ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی در خصوص پیش نویس اساسنامه‌ای که برای فدراسیونها تعیین شده است و این که سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی و نماینده مجلس شورای اسلامی گفته بودند با این اساسنامه مشکل دارند، اظها‌ر کرد: تمام صفحات پیش نویس در دست بررسی است. نام آن پیش نویس است و هنوز قطعی نشده و بعد از بررسی با حضور تمام روسای فدراسیون‌ها این مساله نهایی خواهد شد. هاشمی در واکنش به این صحبت گفت من اعتراضی به این پیش نویس نداشتم و فقط انتقاد بوده است، چون برخی‌ از رسانه‌ها نوشته بودند که من اعتراض دارم انتقادات من مورد توجه قرار گرفته است و بعد از هم افزایی و جمع بندی یک نتیجه‌ کلی گرفته خواهد شد. سجادی در ادامه صحبت‌های خود در خصوص مزایده سرخابی‌ها، تصریح کرد: هر دو باشگاه هیات مدیره دارند و می‌توانند کارهای خود را پیش ببرند. مزایده چهارم دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس فردا (سه شنبه) انجام می‌شود و بعد از تعیین مالک نهایی تمام مسائل باشگاه‌ها به مالکان خصوصی واگذار می‌شود. اساس در واگذاری است بعد از رفع ابهامات و مزایده، واگذاری حتما صورت می‌گیرد. وی همچنین در خصوص نشست بسکتبال که یکی از افراد با عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشت، افزود: وی به عنوان کارشناس در این نشست حضور داشته است و ربطی به این وزارتخانه ندارد. معاون ورزش قهرمانی و حر‌فه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور نمایندگان شورای المپیک آسیا در ایران، خاطر‌ نشان کرد: پنجشنبه مجموعه وزارت ورزش و جوانان یک جلسه‌ای با اعضای اجرایی شورای المپیک آسیا خواهد داشت. وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش و جوانان چه واکنشی نسبت به عملکرد فدراسیون جودو در طی سه سال گذشته داشته است؟ توضیح داد: عملکرد جودو نسبت به گذشته ضعیف شده است. ارزیابی‌های خود را در این زمینه انجام خواهیم داد و نتیجه‌ نهایی را اعلام می‌کنیم. باید بررسی شود و جواب این عملکرد ضعیف را مسئولان فدراسیون باید بدهند. سجادی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش و جوانان تمهیداتی برای مهمات فدراسیون تیراندازی انجام داده است؟ خاطر‌ نشان کرد: باید تامین فشنگ سلاح‌های ورزشی با سایر مهمات جدا شود و فشنگ برای رشته تیراندازی جداگانه تامین شود. هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی پیشنهاد تفاهم سه جانبه داده است و پیش نویسی را تنظیم کرده است که از نظر من پیشنهاد خوبی است و باید بررسی شود. ممکن است جدا شدن مهمات سلاح‌های ورزشی از سایر مهمات قبل از المپیک امکان پذیر نباشد و در قانون مجلس شورای اسلامی هم این اتفاق بعید است، ولی در تفاهم نامه ممکن است این اتفاق رخ دهد. وی در خصوص این که کفاشیان پیش از این گفته بود من با این که بازنشسته‌ام می‌توانم در انتخابات فدراسیون فو‌تبا‌ل شرکت کنم و سال‌های گذشته هم این کار را کردم و این اختیار را اساسنامه به ما داده است، یادآور شد: ما بر حسب اساسنامه عمل می‌کنیم و فعلا نمی‌توانم در این زمینه چیزی بگویم. معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در‌ رابطه با حواشی به وجود آمده در دیدار تراکتورسازی تبریز و نفت تهران، خاطر‌ نشان کرد: هیات دولت این دستور را به ما داده است تا این مساله را پیگیری کنیم و بعد از پیگیری‌ها نتیجه‌ نهایی را اعلام خواهیم کرد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن