تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798431378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوشحالم اولین تجربه‌ام در دبی با برد همراه بود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: خوشحالم اولین تجربه‌ام در دبی با برد همراه بود
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به رنگ آبی حساسیت داریم و ابتدا استقلال را بردیم سپس می‌خواهیم الهلال آبی‌پوش را ببریم.
به گزارش نامه نیوز ، بابک حاتمی ، درخصوص پیروزی تیم پرسپولیس در دربی 80 گفت: به هر حال اولین تجربه من در دربی خوش‌یمن بود؛ چراکه دربی همیشه بازی سختی است و حساسیت‌های خاص خودش را دارد و خوشحالم که ما این بازی را بردیم تا هواداران با ما آشتی کنند. به هرحال دربی یک ریسک هست و هر تیمی که ریسک کند می‌تواند برنده باشد و خوشبختانه ما توانستیم استقلال را ببریم تا هواداران‌مان شاد بشوند.


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شد این بازی بی‌خاصیت است اما در پایان بازی شاهد درگیری تأسف‌آوری بودیم، اظهار داشت: دربی هیچ‌وقت تشریفاتی و بی‌خاصیت نمی شود چون به هر حال همیشه این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد، اما درباره درگیری پایان بازی باید بگویم من خیلی این اتفاقات را ندیدم و زمانی که متوجه درگیری‌ها شدم دیگر همه چیز تمام شده بود و بازیکنان را از هم جدا کرده بودند.


وی درباره تجربه حضورش در اولین دربی تصریح کرد: این بازی برای من یک تجربه خوب شد و امیدوارم که در دربی‌های دیگر هم حضور داشته باشم و بتوانم باز هم برای پرسپولیس مؤثر باشم.


حاتمی درباره دیدار فردای فوتبال پرسپولیس با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال از تیم‌های بزرگ فوتبال آسیاست، اما شما این را بدانید که هر چقدر هم الهلال هم تیم بزرگی باشد اما پرسپولیس از الهلال بزرگ‌تر است؛ چراکه ما پرتماشاگرترین تیم آسیا هستیم و هواداران ما همیشه این موضوع را اثبات کرده‌اند و فردا هم با تدابیر کادر فنی و حمایت هواداران قادر خواهیم بود از سدّ الهلال بگذریم و امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این حریف عربستانی را در هر دو بازی رفت و برگشت شکست دهیم، اما فعلا همه تمرکز ما به بازی رفت است تا بتوانیم با خیال آسوده در بازی برگشت مقابل الهلال در عربستان بازی کنیم.


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش درخصوص بازی فردا مقابل الهلال عربستان تصریح کرد: ما فردا فقط برای برد به میدان می‌رویم؛ چرا که با فوتبالی که بازی می‌کنیم و هوادارانی که داریم نباید به کم‌تر از برد قانع باشیم. با هواداران پرسپولیس قادر خواهیم بود هر خط دفاعی را رد کنیم و الهلال هم از این موضوع جدا نیست و امیدوارم در مجموع از این دو بازی سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم راهی مرحله بعد شویم.


حاتمی درخصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد در دربی و پیش از بازی مقابل الهلال عربستان خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه از نظر بدنی ریکاوری خوبی کردیم و برای بازی فردا آماده هستیم، اما باید بگویم دربی 80 دیگر برای ما تمام شده و به آن فکر نمی‌کنیم و همه فکر ما به بازی فردا مقابل الهلال است و فقط به برد مقابل این تیم فکر می‌کنیم نه چیز دیگری. ما باید این دو بازی رفت و برگشت را با موفقیت پشت سر بگذاریم تا بتوانیم به جمع تیم‌های برتر آسیا برویم.


بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: ما پرسپولیسی‌ها به رنگ آبی حساسیت دارم و ابتدا استقلال تهران را بردیم و در گام بعد الهلال ریاض که آبی‌پوش است شکست خواهیم داد.




منبع: فارس


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن