تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821194527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نژادمهدي: کي روش نشان داده تازه وارد و قديمي برايش اهميتي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
رقابت سختي با سيدجلال، منتظري، صادقي و پورعلي گنجي دارم نژادمهدي: کي روش نشان داده تازه وارد و قديمي برايش اهميتي ندارد موج - مدافع تيم پديده مشهد درخصوص دعوتش به تيم ملي گفت: کار سختي براي رقابت با بزرگان هم پستي خودم دارم اما با وجود کي روش همه تلاشم را مي کنم چون ديده مي شوم.
به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري موج، پديده مشهد با اينکه روزهاي سختي را پشت سرگذاشت تا بتواند جواز بقا در ليگ برتر را به دست بياورد اما حداقل نکته جالبش اين بود که يک بازيکن را در ليست کي روش براي اردوي تيم ملي به خود مي ديديد. محمد نژادمهدي که دفعه قبل و قبل از جام ملت ها به اردوي تيم ملي فوتبال دعوت شده بود درخصوص دعوت دوباره اش به تيم ملي گفت: خيلي خوشحالم که با تمام مسايل موجود در پديده توانستم با بازي هاي خوبي که انجام دادم سرمربي تيم ملي را مجاب کنم تا من را به اردو دعوت کند.
وي درخصوص اينکه رقابت سنگيني با بزرگان هم پست خودش درتيم ملي دارد و اينکه آيا در ليست نهايي کي روش جاي خواهد داشت، اظهار کرد: در پست من بازيکنان بزرگي چون سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي و مرتضي پورعلي گنجي حضور دارند و اين يعني يک کار سخت براي من که مي خواهم به جايگاهي ثابت در تيم ملي دست پيدا کنم. با اين همه من با توکل به خدا همه تلاشم را مي کنم که در تمرينات بهترين عملکرد را به نمايش بگذاريم تا کادرفني مجاب شود همچنان روي من به عنوان يک گزينه جدي فکر کند.
وي ادامه داد: کي روش نشان داده که وقتي فردي را به تيم ملي دعوت مي کند براي حضور آن بازيکن هدف و برنامه ريزي دارد. در اردوهاي قبلي من ديدم که او هيچ فرقي ميان بازيکن چند سال ملي پوش و تازه ملي پوش شده قائل نيست و روي همه به يک شکل نظارت دارد. به نظر من به خود بازيکن بستگي دارد که بتواند خودش را ثابت کند و نظر کادرفني را جلب کند.
تنها نماينده پديده در ليست تيم ملي در مورد اينکه اگر تيمش شرايط روزهاي ابتدايي اول فصل را داشت الان تعدادي بيشتر از بازيکنان پديده در ليست تيم ملي بودند گفت: قطعا همين طور است و شرايط مالي باشگاه به يکباره همه چيز را برهم ريخت. با اين همه اگر اوضاع هم درست بود و در جايي که پديده بازيکن بزرگ زياد دارداما نظر نهايي را کادرفني و شخص کي روش مي دهد که طبق صلاح تيم کدام بازيکن را به اردو دعوت کند.
نژادمهدي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آينده پديده را در ليگ بعدي چطور مي بيند، اظهار کرد: فعلا که هيچ چيز معلوم نيست و نمي دانيم مسئولان شرکت و باشگاه پديده چه تصميمي خواهند گرفت. اميدواريم پول هاي ما را بدهند هرچند که برخي ها سهام يا مغازه گرفتند اما قرارداد ما آنقدر نيست که بخواهيم روي سهام يا مغازه حساب بازي کنيم.
وي در پايان به بازي محکم پديده مقابل ذوب آهن به دنبال سهميه اشاره داشت و گفت: با اين حال ديديد بازي خيلي سختي را مقابل ذوب آهن داشتيم. آنها آمده بودند تا با برد ما به خوبي به سهميه فکر کنند و اما ديديد که تيم ما با تمام توان براي اعاده حيثيت بازي کرد تا هيچ حرفي و حديثي پشت تيم نباشد و ليگ را به خوبي به پايان برسانيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن