تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820438270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کميته سلامت و محيط زيست در دوره چهارم شورا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ (۱۱:۸ق.ظ)
رييس شوراي شهر اهواز درگفت و گو با موج مطرح کرد؛ تشکيل کميته سلامت و محيط زيست در دوره چهارم شورا موج - اهواز- رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اهواز تشکيل کميته سلامت و محيط زيست در شوراي شهر اهواز را قدمي در راستاي تقويت بخش نظارتي نمايندگان منتخب شهروندان اهواز بر مراکز بهداشتي درماني دانست.
در سال دوم از دوره چهارم شوراي اسلامي کلانشهر اهواز بنا به ضرورتي که به واسطه وضعيت آب و هوايي استان خوزستان به ويژه کلانشهر اهواز به دليل وقوع پديده ريزگردها و بيماري هاي ناشي از آن پديد آمد و مشکلاتي که شهروندان در رابطه با برخي مراکز خدماتي درماني داشته اند کميته سلامت و محيط زيست در شوراي شهر راه اندازي شد.
حجت الاسلام سعادت نيا در گفت و گو با خبرنگار موج در خصوص تشکيل کميته سلامت و محيط زيست در شوراي اسلامي اهواز اظهار کرد: طي مدت زماني که از تشکيل اين کميته مي گذرد ارتباط مثبت و سازنده اي بين ارکان اين کميته شامل شوراي شهر، بيمارستان ها و مراکز درماني، محيط زيست، صنعت و معدن، غله و غيره به وجود آمد و جلسات اين کميته ماهانه در بيمارستان هاي سطح شهر اهواز برگزار شده اند و خوشبختانه با وجود اينکه کلانشهر اهواز پس از تهران دومين کلانشهري است که موفق به راه اندازي اين کميته شده است اما به واسطه گستردگي و وسعت کمتر کلانشهر اهواز نسبت به تهران توانسته است موفق تر عمل نمايد و از اين منظر تبديل به يک الگو براي ساير شهرها شده است.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اهواز ادامه داد: بخشي از درمان شامل اقدامات پزشکي و امدادي، تخصصي و در حيطه اختيارات کارکنان مراکز درماني است اما بخشي ديگر خدماتي و کاستي هايي است که در اين زمينه وجود دارد مانند پارکينگ، معابر ورودي، ورودي هاي بيمارستان ها، مشکلات و گره هاي ترافيکي در شريان هاي متصل به بيمارستان ها توسط شوراي شهر قابل بررسي و رفع است همانند اقداماتي که براي پارکينگ بيمارستان آريا صورت گرفت.
وي اظهار کرد: کلانشهر اهواز پتانسيل اين را دارد که بيمارستان هاي آن تبديل به هتل بيمارستان شوند که اين پيشنهاد را به رياست بيمارستان فاطمه زهرا داده ايم چرا که احساس ما اين است پتانسيل اين را داريم که به نقطه اي برسيم که بتوانيم پذيراي بيماران از کشورهاي همجوار نيز باشيم.
وي با تصريح بر لزوم انتقال پزشکان از مرکز شهر اهواز يادآور شد: هسته مرکزي شهر بايد از وجود دستفروشان به دليل مشکلاتي که هم از نظر بهداشتي و هم از نظر عبور و مرور ايجاد نموده اند خالي شود و تراکم پزشکان در آن منطقه نيز بايد کاهش يابد تا بدين وسيله بتوانيم فضايي سهل الوصول براي ارائه خدمات به شهروندان داشته باشيم.
حجت الاسلام سعادت نيا حقوق شهروندي را يک معيار بسيار مهم در بخش مديريت شهري بر شمرد و گفت: اشراف شهروندان به حقوق شهروندي خود و وظايف و اختياراتي که در اين راستا دارند منجر به کاهش ناهنجاري هايي مانند هجوم همراهان يک بيمار به بيمارستان و ايجاد مزاحمت براي ساير بيماران و دست اندرکاران، ايجاد آلودگي صوتي در سطح شهر و بالخص اطراف بيمارستان ها و ساير نبايدهاي زندگي اجتماعي مي شود.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اهواز خواستار فراهم شدن فرصت خدمت گذاري براي شوراي شهر توسط متوليان امر بهداشت و درمان شد و تاکيد کرد: هدفي به جز خدمات رساني به شهروندان نداريم و به دنبال تقويت بخش خصوصي از طريق يکديگر هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن